Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Билла България" е с нов оперативен директор

1 коментар
Валтер Волф - новият оперативен директор на "Билла България"

Бившият шеф на "Кауфланд България" Валтер Волф от днес е главен оперативен директор на "Билла България" - дъщерно дружество на австрийската "Реве Интернацинола", съобщиха от компанията.

Валтер Волф напусна ръководния пост в конкурентната компания през лятото на 2022 г., като тогава не беше обявено къде отива. Той заема мястото на оперативен директор на българското дружество на "Билла", след като в началото на октомври 2022 г. от поста беше освободен Николай Петров.

Назначението му става в момента, в който веригите са подложени на масирани проверки от страна на държавата заради ръста в цените и обвинения в нарушаване на добрите търговски практики.

Другите двама членове в директорския борд на "Билла България" са Ваня Динева -Странджева, която е финансов директор, и литвиецът Вигинтас Шапокас, който е изпълнителен директор.

Новият оперативен директор Валтер Волф има 15-годишен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки. Той е заемал редица управленски позиции на различни пазари, както в България, така и в Европа.

След завършване на висшето си образование, започва професионалния си път в групата "Шварц" (Schwarz), като е бил на ръководни позиции в международните и структури в Германия, Швейцария, Франция и България. Валтер Волф владее 5 езика - немски, английски, български, руски и френски.

Още през 2009 г. кариерният му път му го води в България, където в продължение на няколко години работи за налагането на европейските практики за развитие на търговията с бързообортони стоки. През 2013 г. се завръща в Германия, след кратка роля в ритейл сектора в Швейцария.

В периода от 2017 г. до 2018 г. Валтер Волф работи за верига във Франция, след което се завръща в България, като част от управленския екип на "Кауфланд" (Kaufland). В края на 2021 г. Валтер Волф е назначен за главен изпълнителен директор на "Кауфланд България", който пост напусна през юни 2022 г.

"Билла България" е първата международна верига супермаркети, която стъпи на българския пазар през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България.

"Билла България" заема четвърта позиция в класацията на Капитал 100 по финансови показатели за 2021 г. с оборот от над 838 милиона лева. От 2018 г. компанията непрекъснато трупа загуби, които растат с всяка изминала година, за да достигнат през 2021 г. до над 26.3 млн. лв., показват финансовите отчети на дружеството. В "Билла България" работят около 4800 души.

"Билла България" е част от австрийската група "Реве Интернационал" (REWE International), която управлява търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY - в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI - в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA - в Хърватия, е посочено в съобщението.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Milen
    #1

    Ми браво на пича, ама що си мислите, че трябва да ми пука???!!!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.