Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Близо 90 млн. лв. отиват за поддръжка на смартроните на БДЖ

"Сименс Трон" ще обслужва локомотивите през следващите 9 години

3 коментара
Близо 90 млн. лв. отиват за поддръжка на смартроните на БДЖ

Доставчикът на новите 15 локомотива "Смартрон" - "Сименс Трон" поема обслужването им през следващите 9 години срещу близо 90 млн. лв.

Държавният превозвач "БДЖ - Пътнически превози" и ДЗЗД "Сименс Трон" са подписали договорите за доставка на резервни части и за извършване на техническа поддръжка на 15-те локомотива, съобщиха от БДЖ.

Така поддържането на локомотивите за 9 години ще струва почти толкова, за колкото бяха купени от същото обединение.

Договорите за поддържането им са подписани след проведени две обществени поръчки.

Едната е за доставка на резервни части за извършване на техническата поддръжка на локомотиви "Смартрон" - серия 80 на стойност 867 хил. лв.

Другата е за извършване на техническа поддръжка на 15 магистрални електрически локомотиви Siemens X4-E-Lok-D серия 1080 - Smartron, за 9 годишен период на стойност 83.8 млн. лв.

Двата договора са важна част от обезпечаването на поддръжката на локомотивите, чийто гаранционен срок изтича през 2024 г.

Съгласно договора "Сименс Трон" ще прави планова и извънпланова техническа поддръжка на локомотивите, извършване на планови ревизии, смяна на моноблокови колела и спирачни дискове, авариен ремонт и инспекции по безопасност.

От БДЖ се надяват, че така ще се гарантира поддържането на подвижния състав в движение, безопасната му експлоатация и ремонтирането му в кратки срокове при повреда.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. alexszannddertomov1970
    #3
    Отговор на коментар #1

    Искам да отговоря, на Глас в пустинята, че, Руснаците ни продадоха трошки, от Втората Световна Война, който, "БДЖ" , сега се чудят, какво да ги правят, и, чиято поддръжка, струва петорно по - скъпо, от, това, което искат от "Сименс" , за ремонти и поддръжка. Трябва да се обновява техниката във "БДЖ" , а, не да караме със стари, изпотрошени и амортизирали, Руски локомотиви и вагони от Втората Световна Война, койго, ако вдигнат, повече - от 80 км./ ч. има опасност да се разпаднат и да се разглобят,

  2. alexszannddertomov1970
    #2

    Искам да отговоря, на Глас в пустинята, че, Руснаците ни продадоха трошки, от Втората Световна Война, който, "БДЖ" , сега се чудят, какво да ги правят, и, чиято поддръжка, струва петорно по - скъпо, от, това, което искат от "Сименс" , за ремонти и поддръжка. Трябва да се обновява техниката във "БДЖ" , а, не да караме със стари, изпотрошени и амортизирали, Руски локомотиви и вагони от Втората Световна Война, койго, ако вдигнат, повече - от 80 км./ ч. има опасност да се

  3. глас в пустиня
    #1

    Ако ни ги бяха продали руснаците щяха да обучат персонал в България да ги обслужва за да печелим и ние но германците искат да печелят само те затова са решили те да ги обслужват и да не обучават българи

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.