Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БМВ обвинява еврото за спада на оборота си

0 коментара

Намаляването на оборота на БМВ въпреки рекордните продажби през миналата година се дължи на скъпото евро, се посочва в цитирано от ДПА съобщение на германския автомобилопроизводител.

Компанията обаче очаква по-добри резултати през тази година. Като оповести резултатите си за четвъртото тримесечие на 2003 г. и за цялата минала година БМВ запази мълчание за печалбите. Беше обявено само, че те са на приблизително същото ниво, както през 2002 г.

Като се имат предвид направени преди съобщения на базираната в Мюнхен компания, това вероятно означава спад на печалбата след данъчното облагане с до 10 процента.

Според БМВ 2004 г. ще бъде по-добра за нея, тъй като всичките марки на компанията - БМВ, Мини и Ролс-Ройс ще представят нови модели, а и автомобилният пазар като цяло е във възход.

През 2003 г. оборотът на БМВ е намалял с 2,1 процента - до 41,5 млрд. евро. Ако обменният курс бе останал стабилен, оборотът на компанията щеше да е с 4 на сто по-висок. САЩ са основният пазар на БМВ.

По БТА

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.