“Изключително ми е приятно в момента - България, погледната от горе, е в пръстени от магистрали”. Това каза премиерът Бойко Борисов след като направи проверка за хода на строителството на магистралите “Тракия” и “Марица” заедно с министъра на регионалното развитие Лиляна Павлова.
Борисов се размечта и разпростря магистралната карта на България засега само на две морета - “страната ни ще има аутобани от Турция до Пловдив, от Черно море до София и от София до Бяло море”.
Строителството на автомагистралите "Тракия" и "Марица" се изпълнява в предвидените срокове, отчете премиерът. “Кипи огромен труд, над петстотин машини работят в момента по двете магистрали”, каза Борисов. “Оптимист съм и съм убеден, че до две години животът на българите ще стане различен", допълни той.
Магистрала “Тракия” до пътния възел “Петолъчката” край Сливен трябва да бъде пусната предсрочно на 1 юли. Окончателно магистралата ще е готова през 2013 г. Последните три отсечки от "Тракия" се строят от българското обединение "Магистрала Трейс", гръцката "Актор" и българския консорциум "Тракия ІV" с водещ партньор "Холдинг Пътища".
Строителството на “Марица” трябва да приключи през 2013 г. Магистаралата се изгражда от италианската "СМС груп" и обединение между австрийската "Порр техновал" и "ПСТ Холдинг".
Ако сроковете бъдат спазени Борисов ще изпълни обещанието, което даде - три магистрали при управлението на ГЕРБ. Трета е “Люлин”, която беше пусната през 2011 г.
До края на юни ВиК инфраструктурата на улицата убиец в Симеоновград трябва да е готова. Такъв ултиматум даде Борисов на кмета на Сименовград Пейчо Стайков. “Ако тръбите не бъдат положени в посочения срок, пътят ще бъде асфалтиран и проектът за подземната инфраструктура ще бъде замразен за пет години”, каза премиерът.
Пътят, на който загинаха шестима младежи в навечерието на Великден през 2011 г., е включен за ремонт в програмата “Транзитни пътища V” още през 2008 г. Той е част от рехабилитацията на 47 км по направлението Нова Загора – Симеоновград с осигурено финансиране от 53 млн. лв. Има и избран изпълнител - “Пътни строежи” Пловдив, които са част от “Холдинг Пътища”.
Ремонтът на пътя обаче е замразен, защото община Симеоновград иска преди това да се подмени остарялата ВиК инфраструктура. Държавата не дава пари за смяната на тръбите, а общината няма. Проблемът е, че дори държавата да ремонтира пътя, няма гаранция че тръбите отдолу няма да избият и да се наложи улицата да бъде разкопана.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
124 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
НЕНОРМАЛНО ВЛЕЧУГО.НЯМА ДА ИМА ОПРАВИЯ СЛЕД ТОЯ.
Бойко е добро момче но малко пут.а си пада
А, погледната отдолу е мизерна и корумпирана кочина! Шибано ченге комунистическо, слуга на БКП!
Браво Бойко. Това е перифраз от тъпото изказване на бъчваря Доган, че ДПС е обградено от обръчи от фирми. Затова бойко казва, че българия е обградена от пръстени от магистрали. Т.е. Бългрия усвоява паричния поток на виртуалните Европейски пари и това е необратимо.Браво Бойко
Дааааа, от горе ни дупки се вижда ни мизерия! Нещо като онзи лаф - дето като погледнеш надолу виждаш само усмихнати лица! А тези от долу - само задници!!!
А погледнато от доло как изглежда само ние си занаем.
Хората нямат работа, икономиката не работи, всичко е в разруха, само лакомите чиновници дето ги назначихте лапат ли лапат. На година ГЕРБ прахосва 22 милиона лева от бюджета като субсидия, да си помпи празните приказки. Дреме ни за твоите магистрали. Не е зле човек да има връзка с реалния живот, а не да вижда безсмислени пръстени от Космоса!
Да ви е честит идиота милиционерски!
А дано... Проектът за автомагистрален пръстен в България (Тракия, Хемус и Черно море) май бе сред решенията на поредния конгрес на БКП от 1970-те години и според тях трябваше да бъде отдавна готов.
Поглед от "онзи свят"?