Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Бойко Борисов откри първия си нов булевард

19 коментара

Кметът на София Бойко Борисов откри в сряда първия си изцяло нов пътен възел, построен в рамките на неговите мандати. През последните три години Столична община беше съсредоточила своите усилия основно в реконструкция на пътища. По обяд Борисов тържествено преряза лентата на бул. "Андрей Сахаров", който свързва ЖК "Младост 1" с бул. "Г. М. Димитров".

Трасето ще дублира бул. "Цариградско шосе". От "Московска" 33 се надяват, че той ще разтовари част от трафика в посока от "Младост" към центъра.

Бул. "Андрей Сахаров" завършва на кръстовището на бул. "Драган Цанков" и бул. "Г.М. Димитров.

Плановете са до края на година там да бъде изградено кръгово движение, за да се разтовари трафикът от постоянно задръстения "Г.М. Димитров".

Булевард "Андрей Сахаров" започва от бул. "Ал. Малинов" и е изграден по протежение на наземния участък на метрото, а от кв. "Мусагеница" до бул. "Кл. Охридски" булевардът преминава над подземния участък на метрото. По новия пътен възел са разположени метростанции 11 и 12. Строителството на участъка е започнало през 2006 година и е на стойност 6,5 млн лв. Общата дължина на участъка е 2 километра с по две ленти за движение в двете посоки.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

19 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Подмазвачев
    #21

    Кой ли е измислил това подлизурковско заглавие!А къде са НАШИТЕ булеварди, за които НИЕ плащаме?

  2. Петър Петров
    #19

    все едно с негови пари са строени... я по-обективно, медиапуул!!

  3. самюелсон
    #18

    започна да се строи в далечната 1975 година с полагането на коловете на моста над Въртопо. Същевременно има една кална улица, която свързва дървеница с ГМ Димитров, съществуваща също така от 70тте години и напрактика нейното асфалтиране и разширяване щеше да обезсмисли този "нов" булевард, по който като неввръстни хлапаци ходехме до стрелбището на чичо Янош на последната спирка на 75 преди повече от 30 години. резултатът от новата артерия ще бъде още по зверски задръствания по и без това задръстения

  4. Огнебойко
    #17

    Билетът за него ще е два лева,но ще зависи и от световната конюнктура...

  5. *
    #16

    голямо облекчение ще настане, не ще и дума, когато целият този трафик, тъй угоднически описан в статията, се стовари на кръстовището с "Канала". Там и без това е най-идиотският светофар в София, който на всеки 2 минути пуска 6 (шест) коли направо, и 30 - надясно, та да ходят да се блъскат на Орлов мост.

  6. TNT
    #15

    Факт е, че този булевард сам по себе си нищо няма да облекчи но е едно добро начало.

  7. Обективен
    #14

    Не се излагайте с такива заглавия.Уважавайте себе си,но уважавайте и четящата публика.

  8. sam
    #13

    stiga s tezi idiotski zaglavia. Tozi kakto si e tapichak ste vzeme da si pomisli, che naistina e negov.

  9. българин
    #12

    Горко ни и за следващите 5 години. Този тъпак Огнебойко ще си развява байрака с покровителството на ДС, а ние ще продължаваме да се изнасяме по-далече от майка България.

  10. zzz
    #11

    От заглавието се разбира 4е генерала има и една дузина стари булеварди.Бил открил пьрвия си НОВ...А там ще бьде ли по-4исти4ко?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.