Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Боинг достави "Дриймлайнър" с три години закъснение

3 коментара

Американската самолетна компания Боинг ще достави първия Боинг 787 "Дриймлайнър" (Dreamliner) на японската авиокомпания "All Nippon Airways" (ANA) след забавяне от три години. По план самолетът трябваше да бъде доставен през 2008 година, но Боинг имаше различни технически затруднения.

Американската компания планира от 2013 година да произвежда по десет самолета Боинг 787 месечно.

Неуспехите със 787 застрашиха репутацията на фирмата, но сега от ръководството ѝ обявиха, че виждат потенциал в бъдеще да бъдат поръчани хиляди машини.

От фирмата съобщиха, че са похарчили повече пари за разработката на самолета, отколкото са очаквали, но смятат, че проектът ще бъде изгоден.

Досега Боинг имат 821 поръчки за самолети 787, които трябва да харчат с 20% по-малко гориво, отколкото другите подобни самолети, заради по-леките материали, от които са направени.

Боинг 787 може да превозва най-много 290 души, което е значително по-малко от възможностите на Боинг 747. Те обаче могат да кацат на по-малки летища.

Европейският конкурент на Боинг - Еърбъс ( Airbus) вече разработва машина, която да конкурира Боинг 787.

"All Nippon Airways" възнамерява да започне да използва Боинг 787 за вътрешната линия Токио и Окаяма-Хирошима. Първият полет ще е на 11 ноември.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #3

    В крайна сметка новият руски МС-21 е много по-добър дори на външен вид. Сравнение: Boeing Dreamliner - с архаичeн щурвал: http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/1/3/1745312.jpg Руският МС-21: http://img29.imageshack.us/img29/273/mc21pit.jpg

  2. Анонимен
    #2

    Няма никакво съмнение , че Airbus ще е по добър от 787.

  3. Анонимен
    #1

    Забавяне, забавяне, ама ако сравните 787 с конкурентния самолет на Ербъс базиран на А350, ще установите че единия лети и изпълнява полети, а другия е още на чертожните дъски (компютри) във вид на проект! Така че не бързайте много-много с оценките. Технологичната сложност на проекта 787 идва от това че цели секции на фюзелажа за пръв път в историята се правят от композитни материали, а не от метал, което прави самолета в пъти по-лек и следователно по-икономичен. Нормално е такава революционна технология

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.