Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Борисов: Разликата между пожарникаря от Банкя и социалистическите храненици е 1 млрд. лв.

114 коментара
Борисов: Разликата между пожарникаря от Банкя и социалистическите храненици е 1 млрд. лв.

След един месец с първата копка на Лот 4 ще сложим край на сагата "автомагистрала "Тракия". Това прогнозира министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев в понеделник, вземайки участие в церемонията по извършването на първата копка на отсечката Нова Загора - Ямбол от магистралния път София - Бургас (Лот 3).

Централна фигура в събитието бе премиерът Бойко Борисов, който долетя с военен хеликоптер, направи копката и в изявлението си пред  журналистите побърза да сравни своето управление с това на предходния кабинет. 

"На тези от вас, които ходят на Бузлуджа, ще кажа, че "разликата между пожарникаря от Банкя и социалистическите храненици, изпращани в чужбина с държавни пари, е 1 млрд. лева, спестени от джоба на българските данъкоплатци”, заяви той.

"Проектът за концесия на автомагистралата на тройната коалиция е предвидил той да струва 550 млн. евро или 1.1 млрд. лева от джоба на българите", посочи още Борисов.

"Сега за същия този проект от бюджета са заделени само 100 млн. лева, а останалите се осигуряват по европейска програма "Транспорт”, каза още той.

"Това е разликата между мен и Станишев – 1 млрд. лева”, подчерта премиерът.

Отсечката по Лот 3 ще се строи от гръцката строителна компания "Актор", която е изградила около половината от новите гръцки пътища. Лот 2 се строи от българската компания "Трейс груп", а за последния участък от Лот 4 предстои сключването на договор с "Холдинг Пътища".

По график цялата магистрала трябва да е готова в края на август 2012 г. "Говорили сме със строителите да открием магистралата в началото на юли 2012 г. Два месеца по-рано това са спасени 200 човешки живота", поясни още премиерът, правейки алюзия с големия брой катастрофи с фатален край, които става по пътя за морето заради тежките пътни условия.

"Завършването на магистралата ще изведе България от изолацията, в която тя сама се е поставила и ще я направи наистина държава на кръстопът. Това е мечтата на няколко поколения българи, а магистралата ще свърже четири от шестте най-големи български града и трите региона с най-голям потенциал. ще спаси 300 човешки живота, а икономическият ефект от нея се изчислява на 1 млрд. лв.", очерта една розова картина министър Плевнелиев.

Лот 3 включва отсечка от 36 километра четирилентов път, а изграждането ще струва 134 млн. лева.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

114 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Камила
    #116

    Разликата между ББ и Станишев е че Станишев си е боклук, ама ББ си остава пожарникар.

  2. Протокол
    #115

    Ако беше станала концесията.... държавата нямаше да плати нито един лев, а дори щеше да получава концесионни такси.

  3. чочо
    #114

    А бе,хора,стига простотии бе-не виждате ли че работата се движи при желание и при липса на корупция -не виждате ли ,че след две години ще имаме магистрала !

  4. Lili Kostova
    #113

    I ot kogo steshe da gi pribira, typak takyv? Ot filankishiata? Borisov razbira se e po-dobyr ot Stanishev. No tova syvsem ne oznachava, che e dobyr. Stoto njama nikoj, deto da e po-zle ot Stanishev. Osven Jan Videnov.

  5. плевнелиев
    #112

    Това да не е Алея Първа, че да свърши сагата:)Нека се обзаложим, че един лев няма да дойде от ЕС за магистрала Тракиякато разберат кои са строителите избрани "прозрачно" от Плевнелиев:)

  6. user
    #111

    hahaha, protokol, ti si dosta typo par4e

  7. Az
    #110

    "...По график цялата магистрала трябва да е готова в края на август 2012 г. ..."Ako stane togawa, shte vikam "ura"!

  8. Бг Голчо
    #109

    А язека мислим дека ги дели за сега около 8 млрд. /от фискалнио, де/ ама до зимъска мое и повече да станат. . . а изначало щеше кафетата да си плаща, а са от пилето не слиза..... разлика огромна...

  9. Гого
    #108

    Медияпул,Какъв подвиг трябва да извърши правителството, за да благоволите да го разкажете не с язвителни подмятания, а с обикновен сух новинарски език? (Изобщо не очаквам да кажете добра дума)Това, което направи Плевнелиев, е безпрецедентно в историята не само на пътното строителство, а в цялата история на харчене на обществени средства от турско насам. Кога ли ще се появи и някоя медия на това ниво?

  10. от Пловдив
    #107

    ББ като дойде на власт през юли 2009 ми обеща, че 2011 ще ходя на море по магистрала- сега май ще ходя чак през 2013 евентуално.ББ като стана кмет на София обеща че до 6 месеца ще построи завод за боклук и ще реши проблема... къде е сега завода и боклука?ББ като се молеше да си изхвърли боклука в Цалапица плачеше че държавата не му помага-сега като сам си помага къде е боклука...?ББ като му взехме боклука обеща да плати - къде са сега парите на бившия софийски кмет и настоящ министър председател...?Трябва да питам Цветелина...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.