Броят на жертвите по пътищата в Германия е намалял до 60-годишен минимум, предаде ДПА, като се позова на официална статистика.
3600 души са загинали при автомобилни злополуки в страната миналата година - с 10,2 процента по-малко в сравнение с предходната 2011 г. Това е най-ниският брой жертви от 1950 г.
Основна причина за смъртните случаи при автомобилни злополуки в Германия е превишената скорост. По пътищата в страната често няма ограничения на скоростта.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
3 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Нормална държава с нормални хора. Ако се направи по-точна статистика, ще се разбере че убийците на пътя са диваци, основно иностранци.
1-ви нищо ново. И България не е за оплакване в това отношение . У нас имаше рекорд, обявиха го преди някоколко месеца, че имаме най-малко жертви от 50-те години тоест също около 60-годишен рекорд ... забележи през 50-те години колите у нас са били рядкост в сравнение със сега, по голяма рядкост от Германия със сигурност .... С построяване на магистралите ще се случи още едно значително намаление на жертвите по пътища и тогава ще сме просто около средното за Европа и сега не сме най-зле . Ако …
те успокоява в България жертвите по пътищата са точно колкото в УСА. Тука обаче трябва да е ясно че разликата в натовареноста на движението между България и УСА е от земята до небето. Тоест има още много келешлък по пътищата у нас... И в България става по-добре, но да чукаме на дърво да не станем част от статистиката ...
Два пъти по-малко отколкото в БГ спрямо населението. При 2 пъти повече автомобили на 1000 души. Значи 4 пъти по-малко загинали. Но пък в Индия е обратното.