БТК извади благотворителна кауза, за да провокира бизнес клиентите си да попълнят анкетата, която телекомът разпрати със сметките за месец май и иска да разбере отношението на потребителите си към качеството на предлаганите услуги. От оператора съобщиха в четвъртък, че ще отделят по един лев за всяка попълнена анкета от бизнес клиентите.
Парите ще отиват в специален фонд, който частично ще подпомогне модернизацията на Дома за деца, лишени от родителска грижа, в Панагюрище. От началото на тази седмица корпоративните и бизнес клиенти на компанията получават писма с информация как могат да участват в изследването за качеството на услугите на БТК и така да подпомогнат благотворителната кауза.
Бизнес потребителите да попълнят и онлайн анкетата на Интернет страницата на компанията http://www.btc.bg/, като крайният срок за това е 31 юли.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент