БТК остави без интернет стотици клиенти

Mediapool се извинява на читателите си заради целодневното прекъсване на обновяването на сайта. Причина за това са технически проблеми на интернет доставчика Българската телекомуникационна компания (БТК). 

При многократните ни разговори с компанията получавахме отговора, че поради непрекъснатия ѝ стремеж да подобрява качеството на услугите си, вдигайки скоростта на интернет по наетите линии (ADSL), на нея ѝ се е наложило да прекъсне “по технически причини някои линии” и да остави без доставка на услугата си в първия работен ден на седмицата стотици клиенти в София и в други населени места за повече от осем часа. Сред тези клиенти бе и Mediapool.

Очевидно подобряването на качеството на услугите на БТК минава през пълното лишаване на клиентите от тях. 

Още по темата
Още от България

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?