Анкета след клиентите си дали са доволни от качеството на предлаганите им услуги, започва БТК от 15 юни. От тогава домашните потребителите ще получат заедно с месечната си сметка въпросник за удовлетвореността от продуктите на телекома и отворен въпрос към компанията. На бизнес клиентите анкетите ще бъдат доставен от акаунт мениджърите им.
„Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания”, заявява Маркус Голдър, директор „Маркетинг на фиксирани услуги”, в съобщение на БТК, разпространено в петък. „След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности”, допълва той.
Клиентите ще могат да върнат попълнените въпросници при плащането на сметките си, в БТК центровете, а в пощите ще има специални кутии за проучването.
Онези, които попълнят и изпратят въпросника до 31 юли, ще участват в томбола за 10 нови компютъра с инсталиран MS Windows, 100 MP3 Плейъра, 200 предплатени пакети на "Вивател" и 200 карти за обществени телефони. Печелившите ще бъдат обявени след 15 август.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент