Анкета след клиентите си дали са доволни от качеството на предлаганите им услуги, започва БТК от 15 юни. От тогава домашните потребителите ще получат заедно с месечната си сметка въпросник за удовлетвореността от продуктите на телекома и отворен въпрос към компанията. На бизнес клиентите анкетите ще бъдат доставен от акаунт мениджърите им.
„Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания”, заявява Маркус Голдър, директор „Маркетинг на фиксирани услуги”, в съобщение на БТК, разпространено в петък. „След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности”, допълва той.
Клиентите ще могат да върнат попълнените въпросници при плащането на сметките си, в БТК центровете, а в пощите ще има специални кутии за проучването.
Онези, които попълнят и изпратят въпросника до 31 юли, ще участват в томбола за 10 нови компютъра с инсталиран MS Windows, 100 MP3 Плейъра, 200 предплатени пакети на "Вивател" и 200 карти за обществени телефони. Печелившите ще бъдат обявени след 15 август.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
11 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
*
ADSL BTC USLUGUI BOKLUK I IZMAMA.
Бандити
Какво ще питат, гадовете, пълни изманици са! Но така е, като си останаха мръсен, долен монополист! Голяма работа била приватизацията! На ви приватизация-преди ни скубеше държавата, сега ни скубят тези мошеници, благодарение на жълтите подлярчета от НДСВ!
Какво ще питат, гадовете, пълни изманици са! Но така е, като си останаха мръсен, долен монополист! Голяма работа била приватизацията! На ви приватизация-преди ни скубеше държавата, сега ни скубят тези мошеници, благодарение на жълтите подлярчета от НДСВ!
Да обесят някого заради това типично корупционно дарение...та да е пример за останалите чуждестранни "инвеститори"!?! Ама то да е само БТК!!! Комай всичко!
Все някога трябваше и това да стане! Те такива обратни връзки ще продължават, иначе никакви шансове за БТК!...А нормално положение ще имаме, когато, подобно на AT&T в USA и Canada, започнат ДА НИ МОЛЯТ ОТ ВРАТА НА ВРАТА ДА НИ ИНСТАЛИРАТ БЕЗПЛАТМО ТЕХНИ ТЕЛЕФОННИ ПОСТОВЕ!
дано имам късмет да спечеля от томболата им и после ще прекъсна абонамента си с тях, че така съм им се нагледала на тия обирджии. И като почнат да ме молят, както казва Щастливеца може и да помисля дали да ползвам тази услуга.
o6e ne moga da se otarva ot dogovora s tex.pla6am za nerabote6 telefon i trebva da im dokazvam 4e nadpisaNITE SMETKI NE SA MOI ZA6OTO ZA VAPROSNIA PERIOD BEX V 4YZBINA I NIKOI NE E POLZVAL USLUGITE IM. NIKOGA VE4E!
Въпросът ще бъде един: Доволни ли сте от цените - ако да -- ще ги вдигнат за да сте още по-доволни! Ако не сте доволни щеги повишат за да станете доволни!