БТК пита клиентите си дали са доволни от услугите

Анкета след клиентите си дали са доволни от качеството на предлаганите им услуги, започва БТК от 15 юни. От тогава домашните потребителите ще получат заедно с месечната си сметка въпросник за удовлетвореността от продуктите на телекома и отворен въпрос към компанията. На бизнес клиентите анкетите ще бъдат доставен от акаунт мениджърите им.

„Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания”, заявява Маркус Голдър, директор „Маркетинг на фиксирани услуги”, в съобщение на БТК, разпространено в  петък. „След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности”, допълва той.

Клиентите ще могат да върнат попълнените въпросници при плащането на сметките си, в БТК центровете, а в пощите ще има специални кутии за проучването.

Онези, които попълнят и изпратят въпросника до 31 юли, ще участват в томбола за 10 нови компютъра с инсталиран MS Windows, 100 MP3 Плейъра, 200 предплатени пакети на "Вивател" и 200 карти за обществени телефони. Печелившите ще бъдат обявени след 15 август.

Още от Бизнес

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?