Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“България Ер” изненадала новите собственици с големи загуби

27 коментара
“България Ер” изненадала новите собственици с големи загуби

Авиокомпания “България Ер” е натрупала задължения за над 63 млн. лв. до влизането на частния собственик “Балкан Хемус Груп”, съобщи в понеделник изпълнителният директор на дружеството Димитър Павлов. Днес “Химимпорт”АД представи отчета си за миналата година. Дружеството е собственик на авиокомпания “България Ер” чрез специално създадената за приватизация фирма “Балкан Хемус Груп”. В “Балкан Хемус Груп” влиза и авиокомпания “Хемус Ер”, която също е собственост на “Химимпорт”.

Според данните на новия собственик, през 2006 година бившият държавен превозвач е превозил близо 950 хил. пътници и е реализирал загуба от над 29 млн. лв. Преди това компанията е имала три успешни години, коментира Павлов.

Преди да приключи приватизационната процедура, от “Хемус Ер” очакваха, че държавният превозвач е натрупал загуба 15-17 млн. лв.

Вече е започнало обединяването на част от дейностите в трите авиокомпании, собственост на “Химимпорт” – “България Ер”, “Хемус Ер” и “Виаджо Ер”, уточни Димитър Павлов. Прогнозата на ръководството е, че до края на годината ще увеличат пътниците и в трите авиокомпании с 25-30 на сто.

Авиокомпания "Хемус Ер" е успяла да увеличи броя на превозените пътници през изминалата година с 30 на сто, съобщиха от авиокомпанията. Реализираната печалба за 2006 година от “Хемус Ер” е 445 хил. лв.

"Виаджо Ер" също за първи път приключи на печалба изминалата финансова година, коментира Димитър Павлов.

“Хемус Ер” са приключили успешно преговорите с “Луфтханза Техник” за техническата база, която компанията купи от бившия държавен превозвач “Балкан”. В общата фирма, която ще се занимава с техническото обслужване на големите самолети, “Луфтханза” ще придобие 80 на сто от дяловете, а за “Хемус Ер” остават 20 на сто.

Директорът на параходство “Българско речно плаване” (БРП) Драгомир Кочанов съобщи, че речният флот също завършва годината на печалба от 2,5 млн.лв. “Химимпорт” спечели и приватизацията на речното параходство след дълги съдебни битки. Меката зима е позволила на корабите да работят повече и само за първите три месеца на 2007 година е отчетена печалба от 1,3 млн. лв., коментира той.

Драгомир Кочанов каза, че ще се включат и в приватизационната процедура на сръбското речно параходство.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

27 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. TИМ
    #34

    Кво ви става бе??

  2. 45
    #33

    В такива случаи "Цар Футбол" ,"жустика", "Стар десебар" или каквото още беше, се спотайва като гузно дупе, фъснало тиха пръдня.

  3. Пиян
    #32

    Според мен играта тук е по-проста.Колкото по-големи загуби,толкова повече изпрани пари от ТИМ-човците.Да не забравяме,че те са хора на Гоце....Ха наздраве сега !

  4. b_oy
    #31

    Нали е ясно къде е разликата между 17 - 63 млн? В джоба на министърчето, и цялата банда държавни чиновници....Те само повтарят Костов и Кобурга. А ТИМ-аджиите, че приземят бързо и Хемус и Бг аир. В неделя киснахме 150 човека 2 часа в Москва, а после ни натъпкаха в тур вариант Боинг с 40 см разстояние между седалките. Познайте дали ще лятя повече с тях?

  5. nik
    #30

    Къде се дяна форумецът, който непрекъсната повтаряше "Костов е виновен!".Време му е да се появи - да заяви, че Костов отново е виновен, независимо от това, че управлението, на губещата днес авиокомпания, е отдавна в ръцете на "професионалисти"-комуноиди.И, все пак - Костов е виновен, нали?

  6. пътник
    #29

    А пък пътниците са изненадани от многото анулации.

  7. коментатор
    #28

    Вярно е, разбира се, щом в Сенегал чернилките получават по 10,000 Euro и в българия пишман строителите от цигански произход по 1200-2000 лв. колко му е да дадат на пилотите, така че да не пищят че са на загуба. Колкото до Димитър Павлов като чета вестниците на него все нещо му пречи, ми тя ако компанията бе на печалба, нали щеше да има и други кандидати, с които нямаше да се преборят и нали нарочно я вкараха в загуба, апропо нали се хвалеше преди че "Хемус" помагали с хангари и полети на "България Ер". Предполагам че не са ги давали безплатно. Ама то само с лозунги не се управлява, трябва и акъл... както се казва в една тъпа реклама

  8. Zapoznat
    #27

    Питайте пътниците от Виена на 22.04 -неделя какво ще би кажат за "Bulgaria Air" - и чужденци и българи и ще разберете защо ще фалира. Обединен полет до Виена и Брюксел и премаршрутиране в последния момент при вече чекирани пътници от Виена - това е тази компания! Разполагат само с един-два годни самолета и повредата на един от тях обърква целия график и графика на стотици пасажери.

  9. Ka
    #26

    Ti dobre li si??????

  10. страничен
    #25

    не мога да разбера какъв ви е проблемът. заради такива умници като вас, даващи акъл и абсолютно безсмислени коментари, хубавата ни държавица ще си остане на същото дередже. само да плюете и недоволствате можете. като толкова знаете, ходете да летите с рейс!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.