Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

България и Румъния обмислят как да ограничат вноса на стари коли

8 коментара
България и Румъния обмислят как да ограничат вноса на стари коли

Румъния и България обмислят създаването на работна група с цел да ограничат вноса на стари автомобили, предаде Аджерпрес, позовавайки се на съобщение на румънското министерство на околната среда.

"Властите в двете държави се договориха да засилят сътрудничеството и да очертаят общи политики за подобряване на качеството на въздуха, правилното управление на отпадъците и намаляването на замърсеността на река Дунав и Черно море", пише в съобщението, цитирано от БТА .

Разговорите се състояха в рамките на румънско-българските междуправителствени консултации в Букурещ в петък, отбелязва Аджерпрес.

Румънската и българската страна се съгласиха също, че е от съществено значение да подпишат меморандум за разбирателство за намаляване на замърсяването с пластмаса на Черно море и Дунав при общата граница, посочва още агенцията.  

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. pepe
    #8
    Отговор на коментар #5

    Кой гласува за русофили, душичко? Ако имаш предвид мен май нещо си се пообъркала. :)

  2. o.petti
    #7

    А какво лошо има да се прилагат ограниченията за вредни емисии - както към стари, така и към нови коли. Възрастта не е порок.

  3. o.petti
    #6

    Господарите ви ще обсъдят и спогодят за това което е най-изгодно лично на тях... както винаги, и за ваша сметка. Браво! А за любознателните тук: потърсете, прочетете, и научете колко замърсява околната среда производството на една нова кола. След това сравнете с продълзителната употреба на стара кола. Например, според писари в Guardian, и не само - няма разлика.

  4. Milenca
    #5
    Отговор на коментар #1

    Не зная човек какъв наивник трябва да е, хем за русофили да гласува, хем люксембургски заплати да иска.

  5. lz2gkk
    #4

    Ако ограничим вноса на стари автомобили, ще караме нашите още по-стари. Не старите автомобили, а годините на внесените трябва да се ограничат, на 7-10 год. примерно. И без това ще дойдат дизели на достъпни цени. Каквито сме бедни, обновяването на автопарка ни със 7-10 годишни автомобили си е голям напредък. Аз поне така виждам нещата, може и да бъркам.

  6. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
    #3
  7. България има столицата с най-замърсен въздух. Мисля, че никак не ни е приоритет да ограничаваме старите автомобили. По-скоро празни приказки за пред хората както обикновено.

  8. pepe
    #1

    Има един чудесен начин това да стане - заплатите на българите и румънците да станат достатъчно високи, за да си купуват с лекота нови автомобили. А всеки опит за постигане на същия ефект с други способи, ще доведе до това, че ще ядат бой - и българските политици, и румънските.
    И само да попитам, загрижените за екологията господа политици - вие господа, замислихте ли се за това, че като не се използват старите автомобили докато се амортизират, ще означава да отиват на бунището сравнително работоспособни,

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.