Бутилки с най-популярните български имена и обръщения пусна “Кока-Кола“

На парти в столичен клуб присъстващите можеха да създадат кен със свой уникален надпис

Българите вече може да отпиват кока-кола от бутилка със своето име, с това на приятели, с обръщение към колегите, семейството, съседите и други персонални надписи в стартираната от компанията инициатива, провеждана в общо 30 европейски държави. През това лято логото на всички кенове и бутилки на Coca-Cola и Coca-Cola Zero се заменя от най-често срещаните имена и обръщения сред българските потребители на възраст между 13 и 19 години.

 

Избрани са 130 лични имена и 75 популярни обръщения след детайлно проучване на комуникацията между младите хора в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента. Първата произведена бутилка с персонализиран етикет в България е с името Албена, а най-голям брой бутилки носят имената Жоро, Иван, Ники и Мария.

 

Личните имена и популярни обръщения са сложени на етикетите на пластмасовите бутилки от 500 мл., а бутилките от 2 литра могат да се споделят със “Семейството”, “Приятелите”, “Колегите“ и “Съседите”. Специално за стъклените опаковки, използвани най-често в заведенията, са разработени поредица от забавни съчетания като “Сподели Coca-Cola с момичето на бара“ или “Сподели Coca-Cola с Диджея“.

 

В рамките на кампанията над един милиард персонализирани бутилки и кенове ще бъдат разпространени в цяла Европа, допълват от “Кока-Кола“.

 

През цялото лято всички любители на марката могат да използват и специално разработения интернет портал, където имат възможността да създадат и персонализират свои собствени виртуални кенове, които да споделят с приятелите си във Facebook. Само две седмици след появяването на първите продукти в търговската мрежа и преди стартирането на рекламната кампания в България, в социалната мрежа има стотици споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.

Споделяне
Още от Бизнес