ЧЕЗ анкетира клиентите си искат ли е-фактури

Анкета за проучване на отношението на потребителите на електроенергия към въвеждането на електронна фактура, започва компанията ЧЕЗ, която снабдява с ток Западна България. Запитването ще се провежда на сайта на дружеството, съдето всеки от абонатите ще може да изрази своето мнение.

“Пристъпваме към въвеждане на електронна фактура, за да отговорим на засиления интерес от страна на нашите клиенти. Получаването на сметката за електроенергия онлайн е, от една страна, екосъобразно, от друга – би спестило на компанията разходи, които ще бъдат реинвестирани в подобряване на качеството на предлаганите услуги“, каза Алеш Дам, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

Компанията планира да предостави възможност на желаещите клиенти още от октомври тази година да получават електронни фактури. Всеки от клиентите на ЧЕЗ ще може сам да избере дали да получава хартиена или онлайн версия на месечната си сметка.

Издаването на електронната фактура ще се осъществява в клиентския софтуер на ЧЕЗ, след което тя ще се подписва с електронен сертификат, гарантиращ достоверността ѝ. Електронната фактура ще се изпраща на абонатите по имейл в PDF формат и ще бъде напълно идентична с хартиената версия.

Споделяне

Още от Бизнес

Одобрявате ли решението за частичен локдаун?