Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ЧЕЗ анкетира клиентите си искат ли е-фактури

3 коментара

Анкета за проучване на отношението на потребителите на електроенергия към въвеждането на електронна фактура, започва компанията ЧЕЗ, която снабдява с ток Западна България. Запитването ще се провежда на сайта на дружеството, съдето всеки от абонатите ще може да изрази своето мнение.

“Пристъпваме към въвеждане на електронна фактура, за да отговорим на засиления интерес от страна на нашите клиенти. Получаването на сметката за електроенергия онлайн е, от една страна, екосъобразно, от друга – би спестило на компанията разходи, които ще бъдат реинвестирани в подобряване на качеството на предлаганите услуги“, каза Алеш Дам, главен оперативен директор на ЧЕЗ България.

Компанията планира да предостави възможност на желаещите клиенти още от октомври тази година да получават електронни фактури. Всеки от клиентите на ЧЕЗ ще може сам да избере дали да получава хартиена или онлайн версия на месечната си сметка.

Издаването на електронната фактура ще се осъществява в клиентския софтуер на ЧЕЗ, след което тя ще се подписва с електронен сертификат, гарантиращ достоверността ѝ. Електронната фактура ще се изпраща на абонатите по имейл в PDF формат и ще бъде напълно идентична с хартиената версия.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Сийка
    #4

    ЧЕЗ рекетира , а не анкетира.

  2. rew
    #2

    След всички свои гафове най-добре млъкнете...за това , че е еко - ок. Обаче че така ще се намалят разходите на компанията и парите ще отидат за подобряване на качеството на услугата - в това силно се съмнявам!!!

  3. Роси
    #1

    но според мен единствено ЧЕЗ прави опити да се държи като частна пазарна компания. Че е икономически по-ефективно да обикалят инкасаторите 3 пъти по-рядко, да не се пращат по пощата фактури (цената на пощ. услуга) и прочие, това е факт. Дали тези икономии, обаче, ще дойдат при нас или ще отидат в джобовете на собствениците, това е друг въпрос. Ако например ми предложат 3 лв. отстъпка за тримесечно отчитане или 1 лв. за е-фактура, тогава ще си мисля...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.