ЧЕЗ назначи енергиен омбудсман за жалби на клиентите си

Доставчикът на ток в Западна България ЧЕЗ е назначила енергиен омбудсман на компанията и е създава звено към него за разглеждане на жалбите на клиентите си, съобщиха от дружеството в понеделник. Първата си среща с недоволни потребители новото звено ще има на 13 март – сряда, от 13 до 15 часа в центъра за клиенти на дружеството на столичния площад “Позитано” 2.

За енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България е назначен Радослав Димитров, който бе шеф на дирекция “Обслужване на клиенти“ в компанията. Разкриването на тази позиция е съгласно европейските директиви за правилата за вътрешния пазар на електроенергия. Омбудсманът ще се занимава и със случаи, при които клиентите се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Той ще приема и предложения за подобряване обслужването на клиентите.

Омбудсманът ще проверява всеки сигнал независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни, посочва достъвчикът.

Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя ще се прекратява, пише в съобщението.

Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 028958450, факс: 028959770, електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. Г.С. Раковски 140.

В опит да подобри имиджа си след протестите срещу сметките за ток, редицата проверки от страна на държавата и прокуратурата и призивите за национализация, ЧЕЗ също така предостави в понеделник достъп на обществеността до договорите за предоставяне на услуги (SLA – Service Level Agreements) между “ЧЕЗ България“ и лицензиантите “ЧЕЗ Разпределение България“ и “ЧЕЗ Електро България“.

Договорите ще бъдат достъпни в специално организирана информационна зала от 12 март 2013 г. Телефонни номера, точен адрес и правилата за достъп до информационната зала ще бъдат публикувани на уеб-сайта на ЧЕЗ, в секция “Бъдете информирани“. Там интересуващите се могат да открият и информация за бизнес модела, по който работи компанията от 2006 г.

“Най-важно за нас е да възстановим доверието на хората, обществото, бизнеса и институциите към дружествата ни в България. Спазвали сме, спазваме и ще спазваме законите, ще продължим да работим професионално и ще докажем, че всяко наше действие е продиктувано от стремежа ни да подобряваме обслужването на клиентите. Така ще защитим техните интереси, интересите на акционерите и служителите ни”, казва в съобщението Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България. “Няма тайни, няма неясноти, всичко е прозрачно и открито, какъвто е и нашият бизнес в България и навсякъде, където работим”.

В договорите за предоставяне на услуги, се използва метод на ценообразуване, който е прозрачен, пазарен и е в съответствие с действащата българска и европейска нормативна уредба. Одобрението и контролът на разходите в договорите за предоставяне на услуги (SLA) се извършва въз основа на ясен и стриктно спазван механизъм, разработен изцяло съгласно българското и европейското законодателство.

Споделяне
Още по темата
Още от Бизнес

Защо главният прокурор размахва пръст на политици?