Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ЧЕЗ назначи енергиен омбудсман за жалби на клиентите си

4 коментара

Доставчикът на ток в Западна България ЧЕЗ е назначила енергиен омбудсман на компанията и е създава звено към него за разглеждане на жалбите на клиентите си, съобщиха от дружеството в понеделник. Първата си среща с недоволни потребители новото звено ще има на 13 март – сряда, от 13 до 15 часа в центъра за клиенти на дружеството на столичния площад “Позитано” 2.

За енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България е назначен Радослав Димитров, който бе шеф на дирекция “Обслужване на клиенти“ в компанията. Разкриването на тази позиция е съгласно европейските директиви за правилата за вътрешния пазар на електроенергия. Омбудсманът ще се занимава и със случаи, при които клиентите се съмняват в коректното решаване на техните жалби. Той ще приема и предложения за подобряване обслужването на клиентите.

Омбудсманът ще проверява всеки сигнал независимо от предходните заключения по него. Той запазва неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ и винаги взема предвид аргументите и на двете страни, посочва достъвчикът.

Когато спорът между клиента и дружеството от Групата на ЧЕЗ в България се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, омбудсманът няма да се намесва. Ако вече е започнал проверка, тя ще се прекратява, пише в съобщението.

Сигнали и предложения към енергийния омбудсман на ЧЕЗ могат да се подават на тел: 028958450, факс: 028959770, електронна поща [email protected] или чрез писмо на адрес: гр. София 1000, ул. Г.С. Раковски 140.

В опит да подобри имиджа си след протестите срещу сметките за ток, редицата проверки от страна на държавата и прокуратурата и призивите за национализация, ЧЕЗ също така предостави в понеделник достъп на обществеността до договорите за предоставяне на услуги (SLA – Service Level Agreements) между “ЧЕЗ България“ и лицензиантите “ЧЕЗ Разпределение България“ и “ЧЕЗ Електро България“.

Договорите ще бъдат достъпни в специално организирана информационна зала от 12 март 2013 г. Телефонни номера, точен адрес и правилата за достъп до информационната зала ще бъдат публикувани на уеб-сайта на ЧЕЗ, в секция “Бъдете информирани“. Там интересуващите се могат да открият и информация за бизнес модела, по който работи компанията от 2006 г.

“Най-важно за нас е да възстановим доверието на хората, обществото, бизнеса и институциите към дружествата ни в България. Спазвали сме, спазваме и ще спазваме законите, ще продължим да работим професионално и ще докажем, че всяко наше действие е продиктувано от стремежа ни да подобряваме обслужването на клиентите. Така ще защитим техните интереси, интересите на акционерите и служителите ни”, казва в съобщението Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България. “Няма тайни, няма неясноти, всичко е прозрачно и открито, какъвто е и нашият бизнес в България и навсякъде, където работим”.

В договорите за предоставяне на услуги, се използва метод на ценообразуване, който е прозрачен, пазарен и е в съответствие с действащата българска и европейска нормативна уредба. Одобрението и контролът на разходите в договорите за предоставяне на услуги (SLA) се извършва въз основа на ясен и стриктно спазван механизъм, разработен изцяло съгласно българското и европейското законодателство.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #4

    Какъв ще е този омбудсман, който е едновременно и служител на ЧЕЗ?! Това е някаква истинска голяма шега...Като и всичките останали хитри ходове които предприемат когато са на тясно и когато видят дебелия край. "Той запазвал неутралитет както спрямо клиентите, така и спрямо дружествата от Групата ЧЕЗ"...Явно ни смятат за пълни идиоти все пак! Та този човек е на служба в ЧЕЗ!!! Браво на албанците! Трябва да вземем пример от тях. Това е решението!

  2. Анонимен
    #3

    Мога да им повярвам едва когато монтират във всеки трафопост датчици, които отчитат напрежението на тока и го предават в съответната община. 2 пъти дневно отговорен общински чиновник да проверява данните и при отклонения да подава сигнал в ДКЕВР за нарушение на лиценза. Бас ловя, че това ще свали съществено сметките. В. Здравков

  3. Анонимен
    #2

    “Няма тайни, няма неясноти, всичко е прозрачно и открито, какъвто е и нашият бизнес в България и навсякъде, където работим”. защо ли въпреки всичко не ви вярвам? дали има нещо общо с приказката за вълка и козината?

  4. Анонимен
    #1

    ЧЕЗ прави всичко,за да остане в БГ и бедните българи все така,да издържат "богатите"чехи!ЧЕЗ и ТИМ да бъдат разследвани и като резултат- ЧЕЗ да напусне страната!Ако това не стане-нищо няма да се промени.Козметичните промени само ще усложнят и без това сложната и неконкурентна среда в бг-енергетика.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.