ЧЕЗ прави потребителски съвет за по-добро обслужване

Доставчикът на ток в Западна България ЧЕЗ ще сформира Потребителски съвет, с който ще подобрява комуникацията с клиентите си и ще подобрява обслужването им, съобщиха от компанията в понеделник. Според регионалния мениджър на дружеството Петър Докладал така ще бъдат защитени по-добре правата на клиентите им.

 

Потребителският съвет ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България как да работят по-ефективно с клиентите си и ще е на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.

 

След като срещу ЧЕЗ започна процедура по отнемане на лиценза ѝ за работа в България заради нарушения, компанията създаде институцията енергиен омбудсман. За такъв бе назначен Радослав Димитров, доскоро отговарящ за обслужването на клиентите в ЧЕЗ.

Споделяне
Още по темата
Още от Бизнес