ЧЕЗ рекламира обновлението на домовете с европейски пари

Електроразпределителното дружество ЧЕЗ рекламира обновлението на домовете по програмата “Енергийна ефективност”, която се финансира по еврофондовете, съобщиха от чешката компания.

В съобщението не е посочено дали ЧЕЗ е получила заплащане от оперативна програма “Регионално развитие” или го прави доброволно. За реклама на програмата бяха заделени около 2 млн. лв. Преди дни бившият министър на регионалното развитие Лиляна Павлова съобщи, че обновлението на домовете може да се рекламира чрез сметките за ток.

Кампанията на ЧЕЗ е за повишаване информираността на хората как да направят домовете си енергийно ефективни и да спестят от сметките си за ток

Листовката с детайлна информация и полезни съвети за пестене на електроенергия ще получат всички битови  клиенти на ЧЕЗ от 25 март 2013 г.

“Пътят към намаляване на разходите за електричество започва с енергийната ефективност. Това значи не само да санираме жилищата и да си купим енергийно ефективни уреди, но и да променим начина си на мислене“ казва Кремена Стоянова, изпълнителен директор на “ЧЕЗ Електро България“.

Споделяне

Още от Бизнес