Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ЧЕЗ започна да набира заявки за размера на месечните вноски

8 коментара

Клиентите на ЧЕЗ вече получават с изравнителната си фактура и бланка за деклариране на размер на равни месечни вноски, определен от самия потребител, съобщиха от компанията, която снабдява Западна българия с електроенергия.

В бланката абонатът може да посочи за колко киловатчаса електроеергия месечно желае да плаща, като в приложена таблица са дадени примери какви суми на какво потребление отговарят. Примерната консумация е разделена в съотношение 60 процента ток по дневна тарифа и 40 процента — по нощна.

Според заявеното количество, потребителите ще плащат две месечни вноски, а натретия месец ще им се засича реалната консумация и ще получат изравнителна сметка.

Киловатите, които искат да плащат клиентите, трябва да се заявят нанй-ксъно два дни преди началото на срока за плащане на първата равна месечна вноска, според графика на плащане, който е индивидуален за различните групи клиенти и е отбелязан в известието.

Само титулярът на партидата ще може да подава декларация за промяна на равните месечни вноски на факс, чрез интернет и телефона на клиентския център на компанията. Може да се заявят и нулеви месечни сметки, но в изравнителната потребителите е платят накуп за трите месеца ползвано електричество. Не е разрешено обаче да се поиска плащане на суми от една стотинка до 2.40 лв., заради поставено ограничение от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране.

След изпращането на заявление, в което задължително трябва да се попълнят полетата за ИТН номер, име, адрес и телефон или e-mail на клиента за обратна връзка, ще бъде изпратено потвърждение за извършената промяна на месечните вноски

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Знаещ
    #9

    Крадци!!!

  2. Петър Мичев
    #8

    А ЧЕЗ защо не казва какво трябва да направи абонатът ако не е съгласен с инициативата на ЧЕЗ за тримесечно отчитане? Все пак става въпрос за две страни (ел.доставчик и абонат), т.е. това са договорни отношения и не би трябвало ЧЕЗ да налага едностранни свои решения и да се облагодетелства поради монополното си положение за конкретен регион.

  3. Off
    #7

    Държаво, изхвърли ги тези гадове! Гадини проклети!

  4. da vinci
    #6

    Аз съм българче, пусть всегда будет небо, пусть всегда будет солнце....Мила майко държаво, изгони ги тия гадове!

  5. Бекстър
    #5

    Прокуратурата да се самосизира и разследва, ДАНС също, кое е и кои са в лобито на ЧЕЗ в България. ЧЕЗ без тяхната подкрепа не би била в състояние да провежда тази своя политика, насочена против националните интереси и интереса на отделния български гражданин.

  6. гражданин
    #4

    В получените писма има най-малко три смущаващи факта: 1.няма е-мейл за клиента за комуникация с компанията; тел за връзка е несигурен, тъй като получената информация не може да се докаже;2. адресът на компанията е "раздвоен": в София и в Плевен?! Какво означава това и защо отговорите си ние да пращаме в Плевен, а не напр. в София или по електронен път?!; 3. какво става, ако предвиденото количество, няма значение дали компанията или клиента, са заявили, не се изразходи? Ще се връщат пари, ще се прехвърлят

  7. Възмутен
    #2

    Голяма наглост, тези чюехи се оказаха големи наглеци - държаха клозетното пано за България в Брюксел въпреки официалния протест на Правителството, сега игнорират указанията на Българската енергийна комисия и се правят на мушмороци и гьон-сурати... Ами че те изглежда въобще не ни вземат на сериозно като власт и държава-а може би добре са си платили хората и сега си разиграват коня както си искат!Няма ли власт и орган в тази държава които да им сверят часовника, ако ли не - ВЪН ОТ БЪЛГАРИЯ !

  8. Роси
    #1

    в края на краищата, който твърди, че отчитането на електромерите не струва пари, значи не разбира от икономика. А изискването на ЕС е да няма прогнозно плащане (какво става с парното, не ми се говори...). така че, който не иска прогнозно плащане, може да заяви два месеца нули и на третия да си плаща реалното потребление по електромер. Честно казано, за пръв път виждам фирма (имам предвид ЧЕЗ), която реално се бори за печалбите си и за интереса на абонатите. Аз лично много обичам да имам разумен избор.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.