Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Credissimo – любима марка на България

Компанията получи шест награди, като беше обявена за любима "Финансова институция“ на българите и лидер в технологичните иновации

1 коментар
Credissimo – любима марка на България

Шест награди само за седмица получи иновативната българска ФинТек компания Credissimo. Дружеството беше удостоено с най-престижната награда на потребителите, за най-любима "Финансова институция“ в България, в единствената потребителска класация у нас – "Любимите марки".

Седмица по-рано, на годишните награди на b2b Media, Credissimo спечели голямата награда на конкурса – "Иновация на годината“ за въвеждането на първия финансов чатбот в света – SIMO. Компанията получи и две първи места в категориите "Технологична иновация“ и "Иновация в маркетинга и ПР сферата“.

"Получените отличия са ясен знак от нашите клиенти и от експертите, че положените от нас през годините усилия за предоставяне на все по-адекватни и изпреварващи потребителските очаквания, услуги, са били в правилната посока и дори са надскочили техните изисквания. Благодарни сме им за високата оценка, която дават на старанието ни да им предоставяме най-доброто обслужване. Първото място, на което ни поставиха българските потребители в своите предпочитания е изключителна чест, но и отговорност. Отговорност да продължим да им предоставяме решения, които да изпреварват техните очаквания, именно затова и продължаваме да създаваме и внедряваме иновации в сектора, така, че те да получават най-доброто от световните тенденции, което само водеща ФинТек компания на световно ниво може да им даде" – заяви Георги Карпузов, изпълнителен директор на компанията.

Признанията от потребителите и професионалната общност, които Credissimo получи са в резултат на дългогодишната и устойчива политика на компанията за постигане на потребителска удовлетвореност чрез иновации. Още от основаването си през 2007 година, дружеството е първата компания в България, предлагаща редица революционни решения за сферата на бързите кредити в световен мащаб.

За последните десет години от своето създаване, Credissimo успява да се наложи като пионер в интегрирането на иновации и технологични решения, и да стане символ на ФинТек индустрията в страната. Компанията се разграничава от конкурентите си, като първа въвежда изцяло автоматизиран и онлайн базиран процес по заявяване и усвояване на кредит, нов метод за валидиране на банкова сметка, нямащ аналог в България. Големите отличия на компанията се дължат и на създаването и внедряването на първия финансов чатбот в света за заявяване на кредит – SIMO, който предоставя автоматизирано разглеждане на молби за бърз кредит. Това позволява на клиентите да получат желаната от тях сума в рамките на минута. От Credissimo споделят, че SIMO се възприема изключително добре от потребителите, като само в рамките на няколко месеца вече е обработил над 20 000 заявления.

Anchor Наред с тези иновации, Credissimo е и първата ФинТек компанията в България, предложила на своите клиенти допълнителна възможност за плащане, чрез най-популярната криптовалута – Bitcoin. Новото официално разплащателно средство цели по-бързо и по-ефективно обслужване на клиентите на дружеството, като им предлага редица предимства. Иновативните решения донесоха на компанията и покана за участие в един от най-известните конкурси за иновации в света – Distribution and Marketing Innovation Awards.

Екипът на Credissimo непрестанно работи по внедряването на разработки базирани на изкуствен интелект в различните процеси, с цел съкращаване на времето за обработка на молби и подобряване качеството на предоставените услуги. В бъдеще компанията планира да подхожда още по-персонално към всеки клиент, като дори ще адаптира съдържанието на сайта с помощта на самообучаващ се робот на база поведението, демографията и интересите на потребителя.

Благодарение на своите иновативни идеи и постоянно развиване на услугите и процесите през последните десет години, Credissimo отстоява лидерските си позиции и е №1 в онлайн кредитирането на българския пазар, като бележи постоянен ръст на нови и лоялни клиенти. Компанията успешно се отличи и превърна в лидер и на Македонския пазар, където дружеството оперира и развива своята успешна дейност почти година. Очаква се съвсем скоро и експанзия в Полша и Румъния.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Най-интересното в случая е как успяват да надскочат нашите финансови и психологични нужди и след това да си приберат парите обратно с печалба?! Вероятно имат иновативни решения?!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.