"Далкия" ще подпомага клиентите си за саниране и преустройство на инсталацията

Компанията "Далкия", която е собственик на "Топлофикация-Варна" ще подпомага клиентите си в санирането и изолацията на имотите им и за преустройство на отоплителната инсталация от сегашните вертикално минаващи през всички жилища тръби към хоризонтална инсталация, която подава топлоенергия само на конкретното жилище и решава проблема със сегашните разходи по сградната инсталация, заплащани дори от хора, които няма радиатори вкъщи. Това съобщиха от дружеството на пресконференция в четвъртък.

"Работим съвместно с Министерството на регионалното развитие и благоустройството, с районните кметове във Варна, с местни фирми и със собствениците, за да подготвим хората за предстоящата програма за саниране на многофамилни жилищни сгради”, каза Александър Неделчев, мениджър институционални връзки в "Далкия". По думите му скоро компанията ще обяви конкурс за партньори в проектирането и изграждането на хоризонталните отоплителни инсталации и "Далкия" ще поеме голяма част от разходите за преустройството.

За сградите, в които над 70 на сто от живеещите се отопляват с парно и ползват битова гореща вода, през 2012 г. дружеството ще подари входна врата. "Големите" потребители на топлоенергия във Варна пък ще получат 20 на сто отстъпка от годишната фактура за топла вода и отопление.

Компанията също така смята да предоставя на социално слаби клиенти и пенсионери ваучери за топла вода през летния сезон.

Търговският ръководител на "Далкия" в България Стив Льомоан обяви намерението на компанията да предложи иновативни търговски и нови технически решения за най-болезнените за потребителите теми - цената на топлоенергия, качеството на услугата, сградна инсталация, дяловото разпределение, кражба на енергия.

Льомоан посочи, че фирмата полага усилия топлоенергията да бъде достъпна за повече хора и цената ѝ във Варна от 73 лв. средно за мегаватчас през 2011 г. е била сред трите най-ниски в България, предлагани от топлофикациите, захранвани от газ.

Топлофикацията представи и проучване на МБМД, проведено сред бивши, настоящи и бъдещи клиенти, според което разходите им за различен вид отопление са близки. Според изследването абонатите на "Далкия" дават оценка от 4.65 за качеството на получаваните услуги.

Споделяне
Още от Бизнес

Как оценявате кризисните икономически мерки на правителството?