Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Далкия" ще подпомага клиентите си за саниране и преустройство на инсталацията

2 коментара

Компанията "Далкия", която е собственик на "Топлофикация-Варна" ще подпомага клиентите си в санирането и изолацията на имотите им и за преустройство на отоплителната инсталация от сегашните вертикално минаващи през всички жилища тръби към хоризонтална инсталация, която подава топлоенергия само на конкретното жилище и решава проблема със сегашните разходи по сградната инсталация, заплащани дори от хора, които няма радиатори вкъщи. Това съобщиха от дружеството на пресконференция в четвъртък.

"Работим съвместно с Министерството на регионалното развитие и благоустройството, с районните кметове във Варна, с местни фирми и със собствениците, за да подготвим хората за предстоящата програма за саниране на многофамилни жилищни сгради”, каза Александър Неделчев, мениджър институционални връзки в "Далкия". По думите му скоро компанията ще обяви конкурс за партньори в проектирането и изграждането на хоризонталните отоплителни инсталации и "Далкия" ще поеме голяма част от разходите за преустройството.

За сградите, в които над 70 на сто от живеещите се отопляват с парно и ползват битова гореща вода, през 2012 г. дружеството ще подари входна врата. "Големите" потребители на топлоенергия във Варна пък ще получат 20 на сто отстъпка от годишната фактура за топла вода и отопление.

Компанията също така смята да предоставя на социално слаби клиенти и пенсионери ваучери за топла вода през летния сезон.

Търговският ръководител на "Далкия" в България Стив Льомоан обяви намерението на компанията да предложи иновативни търговски и нови технически решения за най-болезнените за потребителите теми - цената на топлоенергия, качеството на услугата, сградна инсталация, дяловото разпределение, кражба на енергия.

Льомоан посочи, че фирмата полага усилия топлоенергията да бъде достъпна за повече хора и цената ѝ във Варна от 73 лв. средно за мегаватчас през 2011 г. е била сред трите най-ниски в България, предлагани от топлофикациите, захранвани от газ.

Топлофикацията представи и проучване на МБМД, проведено сред бивши, настоящи и бъдещи клиенти, според което разходите им за различен вид отопление са близки. Според изследването абонатите на "Далкия" дават оценка от 4.65 за качеството на получаваните услуги.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #2

    С трици маймуни ще ловят... Ама трябва да се опитва...

  2. Анонимен
    #1

    аз съм доволна от ДАЛКИЯ Варна,живея в панелен апартамент 70 кв.м. тази година премахнахме топлинните счетоводители и от Далкия отчитат топлоснабдяването на входа по кубатура-за миналият месец когато бе -12 у нас бе 22 градуса и сметката ми с общото разпределение и 1 радиатор с 12 ребра без топла вода е 93 лв

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.