Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Държавата предлага реклама на туризма по райони

8 коментара
Държавата предлага реклама на туризма по райони

Да се обособят туристически райони, които с атрактивни имена да бъдат рекламирани по международните борси като регионален продукт, предлага Държавната агенция по туризъм на Националното сдружение на общините в Република България (НСОРБ) и на туристическите организации. Това съобщи в сряда председателят на  агенцията Анелия Крушкова на среща с браншовици.

Идеята е от есента да се обособят 19 такива регионални туристически марки според предпочитанията на чуждите туристи. Според Крушкова например Черноморието може да бъде рекламирано като Българската Ривиера, Националният парк Витоша да се презентира като отделен продукт, София също трябва да бъде представяна обособено, както и Велико Търново и останалите стари столици на България да бъдат обособени в отделен туристически продукт. Шефката на туристическото ведомство смята, че специално внимание трябва да се отдели и Пирин, Рила, Централен Балкан. Възможни са продукти като Балкания, обединяващ Трявна и Тетевен, Средногорие, Долина на розите, Тракийски перли.
Крушкова акцентира и върху необходимостта да се рекламират туристически райони с потенциал за развитие като Западните и Източните  Родопи, Странджа, Добруджа, Северозападен Балкан, Дунавското крайбрежие и Кюстендил, определен като СПА-перлата на България.

Опитът при представянето по този начин на туристическите борси е заимстван от Австрия, която участва във всички международни изложения само с туристически продукт, обясни Анелия Крушкова.

Тя поиска от браншовите организации да обсъдят и въпроса за задължаването на всички участници от българска страна в международните туристически изложения да остава до края им. В момента се получава така, че към края на проявите посетители на български щанд няма от кого да бъдат обслужени.

Идеята за туристическото райониране бе одобрена от председателя на Асоциацията на хотелиерите и ресторантьорите Благой Рагин. Той обаче постави въпроса в проблемите с визите на туристите от съседните на България страни, концесионирането на летищата и развитието на инфраструктурата. Той призова да се проведе среща с министрите Асен Гагаузов, Петър Мутафчиев и Ивайло Калфин, на която да бъдат обсъдени тези въпроси, влияещи пряко върху развитието на туризма.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ?
    #10

    Ха-ха-ха на тая гъчканици как може да се каже Ревиера. Тука ще идват само нещастниците, заради цените, на тая блъсканица и тъпанарско обслужване няма кой да се бута. Нека да си помислят какво предлагат. В Турция дето се води Анадол пак са предвидили някакво лично пространство да има човек, а не от съседния хотел да се гледат око в око.

  2. Sunny
    #9

    ...нещо са се объркали да сравняват България с Австрия - там "туристическия продукт" е изпълнен със съдържание и много добро качество, а тук тотално се разминава дори и с лошо оформените и напечатани листовчици които се мотаят по БГ-щандовете на туристическите изложения в Европа.Какъв туризъм в тази мръсна бандитска държава, която не си цени природата и историческото наследство!?

  3. Принкота
    #8

    За какъв туризъм става дума в България, че аз нещо не разбрах? България стана непривлекателно място за туризъм дори за българите! Кой точно очакваме да дойде да почива по нашите ултразастроени, кални, неуредени курорти, където не можеш да се надяваш нито на обслужване нито на качество. Стига на българинът да отиде до Турция за да види за какво става въпрос. Дори не споменавам нашите съседи Гърция. Боже, та македонците предлагат по-добро обслужване /тук не говоря за базата/. България изпусна момента

  4. branding
    #7

    slednite turisticheski marki mogat da se vuvedat po regioni:Chernomorie - "Liatna diaria"; Severozapadna Bulgaria - "Zemiata na debelite glavi"; Yugozapadna BG - "Biseri na prostotiata"; Plovdiv i Stara Zagora - "Magna Esnafia zlobiana", Centralen severen rayon - "Tumbatsite - murliachi". Mogat da se obosobiat i niakolko po-malki rayoni, kato: Kiustendil "Hyper Mutra-land", Sliven - "Cherni perli", Sofia - "Gradat na smradlivia ujas", Samokov - "Ludostta na kompira", Burgas i regiona - "Dalaveria totala!"

  5. АУУУ
    #6

    Абе, гражданите-служители в таз администрация, кво стана със стратегията за развитие на туризма, дето гърци ни я писаха? (щото, нали, те никъв интерес нямат, милите, и не са ни конкуренция)Тези неща не трябва ли все пак да вземат да се съберат на едно място, щото на гражданите, опитващи се да правят нещо, че и на разни общинички, дето се изживяват кат Египатските пирамиди, съвсем вече им е трудно да предвидят квото и да е в тази държава!

  6. cccc
    #5

    Първо питайте туристите дали правилно ситуират България... То е срамота 19 региона на тази територия голяма колкото длан!

  7. турист
    #4

    Докато Агенцията по туризъм, продължава с корупционни схеми да възлагана на фирма "НОЙЗИ", реализациата на националните ни щандове на туристическите борси в чужбина, с националната ни реклама, нищо добро няма да се случи. Щандовете ще продължават да отблъскват посетителите на изложенията, с грозната си визия, но това явно няма значение, нали който трябва си получава съответния дял от баницата.Дерзайте другари ченгета от ДАТ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. ДАТник
    #2

    Щото това са все наши пари окрадени или хвърлени на вятъра!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.