След два месеца и половина начело на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) нейната председателка Анелия Крушкова установи, че е необходима пълна промяна в посланията и цялостната визия, която се формира сред чужденците за нашата страна като туристическа дестинация. На форум, посветен на културния туризъм във Велико Търново, Крушкова заяви, че засега логото с жълтата роза, което се поставя върху всички туристически рекламни материали за България, ще се запази, но ДАТ ще инициира обществена дискусия, която да завърши с конкурс за ново рекламно лого на България.
Сегашното лого бе избрано с конкурс в края на 2004 г. и още тогава претърпя множество критики, последвали негативните коментари преди това за липсата на лого, което да рекламира страната по всички туристически изложения.
Крушкова посочи още, че се поставила като основна задача на ведомството а разшири рекламата на България по международните туристически форуми като дестинация за четири сезона със своите различни видове алтернативни ваканции.
Експертна работна група ще бъдеи сформирана, за да разработи стратегия за развитието на културния туризъм, в партньорство с общините, туроператорите, музеите и министерствата. През новия сезон ще бъде направено маркетингово
проучване, което трябва да изясни промените в профила на чуждестранните туристи в България, съобщи Крушкова.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
8 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
а иначе логото да се запази.
Късно е чадо! Трябва да се мине с булдозер през цялото черноморско крайбрежие и да се застрои отново по план!Само турците могат да ви оправят, ако могат да бъдат кандардисани - те имат най добрите и най луксозните курорти по този край. Справка: Туркбуку - Бодрум.
Скапаните ни и дошли от нищото т.н.наречени политици не могат и не искат да разберат една проста истина за туризма. Нещо повече те не дават РЕШЕНИЕ и бягат като дявол от тамян, ако им се говори, че е необходимо Министерство на туризма! Това е решението и се огледайте наоколо в развитите по линия на туризма държави дали нямат министерство на туризма. И докато разни кебапчии строят безмислени хотели по черноморието с крадени пари нищо добро не очаква българския туризъм.Време е да се вземат в ръце такива …
специалисти като мене, които имат по 40 години практика в международния туризъм-ама кой да ни чуе, като всички измекяри крали, крали и инвестират в грозните си хотели-рожба на извратената им представа за този отрасъл.И еманация на тъпанарите с пари крадени от народа през последните 17 години. Това е!
Туризмът осигурява директно или косвено препитание на поне половина БГ. Но още в началото това тъпо правителство обяви, че туризмът не е негов приоритет, а разни енергийни центрове и проекти. С такива глупости ни пълнят главите и от всички медии. Строителството има картбланш да осира всичко: курорти, райски кътчета, току-що ремонтирани пътища и улици. В известните курорти се строят жилищни блокове и магазини за вградени елуреди, а по алеите вече не могат да минат туристическите автобуси. На плажовете …
се изграждат хотели, и туристите се оглеждат къде ще могат да се опънат за да добият загар.ДАТ те глобяват ако упражняваш туристическа дейност без лиценз, за лиценза ти искат от 2500 до 5000лв, но ти го издават едва след 2 месеца чакане, а сезонът трае едва 4 месеца. На първия ден след тези 4 месеца забумтяват самосвалите за да строят хотели или апартаменти, макар че в близост половита са обявени за продан.И туристите, които все пак са дошли в нащата БГ виждат, че вече няма нито природа, нито плажове, нито райски кътчета, а апартаменти за продан, и тръби от енергийния възел на ГАЗПРОМ!
е най-малкият проблем на българската рекламна стратегия!
Какво причише да поставите снимка на логото от 2004 та да видим за какво се говори
Kakvi gluposti govori tazi madama. Az sam expert v Turisticheskia biznes. Rakovodja goliamo turistichesko bjuro v Las vegas - Nevada. vzemete me za konsultant,shte opravja Bulgarskiat Turizam za 1 godina. Razni takiva izmisleni managery nishto ne varshat. Mahaite nekadarnicite, Bulgaria njama da ia ima dalgo s takiva hora......
В тях ще погребете и себе си и крадените народни пари! След 10 години няма да има и помен от вас изкопаеми такива!