След два месеца и половина начело на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) нейната председателка Анелия Крушкова установи, че е необходима пълна промяна в посланията и цялостната визия, която се формира сред чужденците за нашата страна като туристическа дестинация. На форум, посветен на културния туризъм във Велико Търново, Крушкова заяви, че засега логото с жълтата роза, което се поставя върху всички туристически рекламни материали за България, ще се запази, но ДАТ ще инициира обществена дискусия, която да завърши с конкурс за ново рекламно лого на България.
Сегашното лого бе избрано с конкурс в края на 2004 г. и още тогава претърпя множество критики, последвали негативните коментари преди това за липсата на лого, което да рекламира страната по всички туристически изложения.
Крушкова посочи още, че се поставила като основна задача на ведомството а разшири рекламата на България по международните туристически форуми като дестинация за четири сезона със своите различни видове алтернативни ваканции.
Експертна работна група ще бъдеи сформирана, за да разработи стратегия за развитието на културния туризъм, в партньорство с общините, туроператорите, музеите и министерствата. През новия сезон ще бъде направено маркетингово
проучване, което трябва да изясни промените в профила на чуждестранните туристи в България, съобщи Крушкова.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент