Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Десет кандидати да строят магистралата до Калотина

13 коментара

Десет фирми и обединения подадоха оферти в търга за строителството на магистралата от София до Калотина, съобщи Агенция “Пътна инфраструктура” в петък. Проектът се финансира от еврофондовете чрез оперативна програма “Транспорт”.

 

Дължината на участъка е 31.4 км и започва веднага след граничния пункт на Калотина и минава през общините Драгоман, Сливница и Божурище и стига на десетина километра преди София. Предвижда се изграждането на 20 съоръжения - надлези, подлези, мостове, селскостопански подлези и т.н.

 

Индикативната стойност на проекта е 200 млн. лв. без ДДС, а срокът за изпълнение е между 21 и 25 месеца.

 

Участниците по реда на отваряне на офертите са:

  • Консорциум “Макс Бьогл - Инжстрой Калотина 2013”, в който участват германската “Макс Бьогл Бауунтернемунг&Ko” и варненската “Инжстройинженеринг”

  • Консорциум “ХАВП – Калотина”, в който участват: варненската “Хидрострой”, испанската “Аскан”, “Водстрой 98“ и “Пътинженерингстрой – Т” Търговище

  • Сдружение “Салваторе Матарезе и Клаудио Салини Гранди Лавори”, в което участват двете италиански компании - “Салваторе Матарезе” от Бари и “Гранди Лавори” от Рим

  • ФЦЦ (FCC), Испания – която строи втория мост над Дунав

  • Консорциум “Калотина”, в който влизат италианската “Импреза” и българските “ГБС инфраструктурно строителство” и “Пътстрой 92” - те изграждат първите две отсечки на магистрала “Струма” от Долна Диканя до Благоевград

  • Порр, Австрия

  • Обединение “Лена и Партньори”, в което участват бъгарската “ИСА 2000”, португалската “Лена Енженярия и конщрусоиш”, и пернишката “СК 13 - Пътстрой”

  • Съвместно предприятие “Салини – Импреджило”, в което влизат две италиански фирми “Салиини” от Рим и “Импреджило” от Милано. Преди дни консорциумът спечели търга за Северната скоростна тангента на София.

  • Сдружение “Калотина- СОП 2012”, в което участват българската “ПСТ Холдинг” и испанските “ГЕА 21” и “Конструксионес Аранс Асинас”

  • Обединение “Магистрала Калотина”, в което влизат “Трейс Груп Холд”, “Пи Ес Ай”, ПСК “ЕС БИ ЕС” Стара Загора и “Интегрирани пътни системи”

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

13 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #13
  2. Анонимен
    #12

    Тиквоча отдавна е взел решение /и други работи/ - Трейс ще строи.

  3. Анонимен
    #11

    До № 7 През юни м.г. ходих до Белград за концерта на Ози, Слаш, Зак и Гус Джи. Тъй като Сърбия беше яко бомбардирана от НАТО, от тяхна страна магистралата от граничния пункт до планината между Пирот и Ниш ВЕЧЕ беше почти готова и вероятно ще бъде пусната това лято. Ще намерят начин да се оправят и със "сокака" в ждрелото на Нишава доста преди ние да се оправим с Кресненското дефиле. Ако се бяхме изрепчили на САЩ и Великобритания както през 1941 г., може би този участък щеше да бъде отдавна готов.

  4. Анонимен
    #10

    беше краино време но защо не се прави нещо по въпроса с ОБЕЗЛЮДЯВАНЕТО на Калотина? Геополитика НУЛА!?

  5. Human
    #9
  6. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #8
  7. Анонимен
    #7

    Въпросът е сокака от Калотина до Ниш кой ще го оправя?

  8. Анонимен
    #6

    Само ДЕСЕТ!?! мераклии за пътостроители при толкова безработни? Мързелив народ, ей! А тия десетимата сиромаси ще има да копат и да чукат камъни до ... Второто пришествие... След това и павирането ... не ми се мисли - дано дотогава се включат още 10... :--))

  9. Анонимен
    #5

    И да си знаете,че Трейс ще строи,ако се възложи в рамките на служебния кабинет.Плевнелиев си сложи правилния човек в МРРБ.

  10. Анонимен
    #4

    А АСВАЛТ ПАША КЪДЕ Е,БЕЗ НЕГО МАГИСТРАЛА НЕ СЕ ПРАВИ ?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.