Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Директорът на пловдивската болница "Св. Георги" пак е сменен

3 коментара

Изпълнителният директор на пловдивската университетска болница "Св. Георги" Божидар Хаджиев е бил освободен от длъжност. Уволнението е със заповед на министъра на здравеопазването проф. Анна-Мария Борисова, съобщиха от Министерството на здравеопазването. Сменен е и Директорският борд на болницата.

На мястото на Хаджиев е назначен доц. Карен Джамбазов, който е специалист по уши, нос и гърло в болницата. В момента се извършва пълна финансова ревизия на болницата от екип на Изпълнителната агенция "Медицински одит", но от здравното министерство не уточняват защо е освободен Хаджиев.

Доц. Божидар Хаджиев зае поста в началото на август 2009 г., като наследи дългове в размер на 35 милиона лева от предшественика си Илия Баташки.

През последните месеци заради забавените плащания на НЗОК най-голямата болница в Южна България редовно забавяше заплатите, за което имаше и поредица от протести на медицинските работници. През миналата седмица те получиха заплатите си за април.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ИВАНОВА
    #4

    ТЕЗИ ХОРА ЗАСЛУЖАВАТ ДОСТОЕН ДИРЕКТОР И ДОСТОЙНО ЗАПЛАЩАНЕ И ТО НАВРЕМЕ!

  2. мария
    #2

    Гн. Директор как във поверената Ви болница можеш да откриеш пациент за който се знае ,че е приет и ще го оперират?Това е много трудно даже невъзможно.Отношението на персонала е възмотително.Всеки се прави на три и половина.Затварят ти вратите под носа и нищо.Даже трябва да търпиш и обидите им.Дано вие като нов директор да стегнете редиците и обслужването да стане по културно,сравнете отношението на клиентите в магазина и във Във вашата болница.Осигурете денонощна информация за приети клиенти и къде човек може да ги открие а не да обикаля по етажите и да търси и да среща с недрожелюбния персонал.

  3. д-р Х
    #1

    Този некадърник и крадец трябва да полежи в затвора поне 15 годинки , за изкупление на греховете си , натрупани от некадърното му управление и алчността му !

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.