Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

До ден-два ще са ясни причините за падналия МиГ-29

15 коментара

До 2-3 май трябва да бъде готов и представен предварителният доклад на комисията, която разследва причините за инцидента с падналия по време на учение изтребител МиГ-29. това съобщи късно вечерта в понеделник в Клисура министърът на отбраната Аню Ангелов, който участва в отбелязването на 136-ата годишнина от Априлското въстание.

Инцидентът с българския учебен самолет стана на 26 април край пловдивското село Голям Чардак по време на съвместно учение в американски пилоти и заради катастрофата бяха преустановени полетите на всички български самолети в учението "Тракийска звезда", което ще продължи до 10 май в авиобазата "Граф Игнатиево".

 

От резултатите в доклада зависи дали веднага ще бъде отменена забраната за полети с МиГ-29, посочи Ангелов. Той припомни, че два дни след инцидента бяха подновени полетите със Су-25, от вторник ще започнат да летят и МиГ-21.

 

Министърът каза, че двамата катапултирали при инцидента пилоти - майор Илия Дойчинов и капитан Петър Методиев, вече са извън реанимацията и са в неврохирургията на ВМА-София.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

15 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #15

    До 13: Щото няма да е първото им такова изпълнение, миналата година задраха двигателите на друг МИГ-29 но им се размина леко не успяха да го счупят съвсем. Освен това след толкова години реформи са останали само връзкари и всички са овързани като свински черва и всеки е човек на някой, затова ще им спасят задниците както винаги става в нашата армия. Аз не съм видял наш военен да носи отговорност за каквото и да е. А доказателствата са видни добре, инцидентът е добре заснет.

  2. Анонимен
    #14

    Gen. Augusto Pinochet: Причината е ясна: " Сделано в СССР" !!!!

  3. Анонимен
    #13

    Интересно ми е защо упорито циркулират слуховете за задрал в пистата двигател. Какви са доказателствата? Ако пилотите са прецакали самолета, едва ли командването ще трагне да ги оправдава, казваики че са деиствали правилно. Наи-лесното е да се каже - пилотите са виновни, недисциплинирани, нехранимаиковци, ние началството сме чисти - това е утвардената, порочна и многократно използвана с-хема в нашите ВВС. Ако има истински доказателства, да ги покаже които ги има, а не да разпространява слухове подмолно.

  4. Анонимен
    #12

    От това което се вижда на снимките в нета, явно нашите пилоти са изтряскали двигателя при излитане в пистата, заради рязко издигане на носа. Лошото е че това става с учебен самолет с опитни летци, явно подготовката на пилотите ни е нулева.

  5. Анонимен
    #11

    Една от целите на учението е била гу-син минисдър-дър-дър-дъра да демонстрира пред американските братя българското ноу-хау за "прецакване" на бойни самолети,което той обяви два дни преди тази -поредна- авиокатастрофа!!! Ашкоолсун,минисдър-дър-дър-дъре, машалла!Все още има самолети и пилоти и плана РАН-ЪТ трябва да продължи да се изпълнява!Ти си нашата гордост!Само такива като теб ще ни отсрамят пред чужденците в изпълнението на поставения план!

  6. Анонимен
    #10

    писания много: http://forum.aeropress-bg.com/viewtopic.php?f=1

  7. Анонимен
    #9

    http://www.pan.bg/view_article-49-10434-Vestnik-24-chasa-Obsyzhdat-versiq-za-kyso-syedinenie-zasega-razsledvaneto-othvyrlq-greshka-na-pilotite.html

  8. Анонимен
    #8

    Не е имало никакъв пожар в двигателя, лоша техника на пилотиране и задиране на сопловия апарат в пистата ,второ в рамките на 7-8 месеца/първото бе на демонстрационен полет в Крумово миналата година/,но сека на машина е имало и подвесна бака с допълнително горво,което се е възпламенило.А очевидците са били много,включително фоторепортери на които е иззет снимковия материал.

  9. Хем
    #7

    6, Изкуших се да погледна в Укипедия(не,че съм се съмнявал),там са показани страните имащи на въоръжение този самолет.Не смятам,че тези страни са еталон за техническо ниво.Руското оръжие и руската техника въобще трябва да излезе от нашата вносна листа.Очевидно защо.

  10. Анонимен
    #6

    Единственото което е горе-долу ясно дотук е, че проблемът е тръгнал от пожар в двигателя. На поназнайващите идват наум едни детайли за графитни уплътнения, които правеха проблеми преди години, но уж бяха заменени с по-безопасни. Въобще ако руснаците почнат да доставят ГОДНИ резервни части, а не от складовете преседели по 20 години, тези самолети ще летят безаварийно, но далаверите в руската армия и военни комплекси са пословични...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.