"Доброто никога не е достатъчно": Кампания насърчава партньорствата в дарителството

"Доброто никога не е достатъчно": Кампания насърчава партньорствата в дарителството

Български дарителски форум (БДФ) стартира кампания "Доброто никога не е достатъчно". Основната ѝ цел е да насърчи добрите практики в корпоративното дарителство и да покаже важността на съвместното сътрудничество между компаниите и НПО сектора.

Видео поредица и галерия с изображения в социалните медии ще представят партньорства, които имат своята история и постигнати успехи. Героите в тях разказват за каузите си, за смисъла и ползата от партньорствата в дарителството.

Бизнесът у нас инвестира около 40 млн. лв. всяка година в програми, проекти и инициативи в подкрепа на обществото според последни годишни анализи на дарителството на БДФ (2015 – 2019 г.). Когато го прави умно, отговорно, прозрачно и смело, резултатите се мултиплицират многократно.

Кампанията ще покаже цялата палитра от партньорства във всички важни обществени сфери – от подкрепа за деца и семейства в риск, през помощ за възрастни и самотни хора, инвестиции в култура и образование, екология и зелени идеи. В част от тях

Форумът има роля като инициатор на идеята за свързването между организацията и компанията и подпомага процеса по изграждане и популяризиране на партньорствата.

БДФ представлява и подпомага големите дарители в България. Форумът работи системно за подобряването на дарителската среда у нас. Той допринася за изграждането на устойчиви партньорства между дарители и търсещи подкрепа (финансова, експертна, материална, доброволческа).

Споделяне

Още по темата

Още от Бизнес