В изказването си пред конгреса на НДСВ Ахмед Доган, който е в обтегнати отношения със Сакскобургготски след кризите в края на предишното им съвместно управление, поздрави жълтите с позитивната им медийна предизборна кампания.
Предлагам либерален бартер на нашето ноу-хау в партийното строителство срещу модела на вашата медийна политика, каза Доган от трибуната.
Медийната кампания на НДСВ за евроизборите бе възложена на агенция “PR медия” на Моника Янова – Йосифова, която работи за преизбирането на президента Първанов, за имиджа на няколко жълти и червени министри, включително на премиера Станишев и попътно печели огромни поръчки по кампании за еврофондовете.
Доган успокои НДСВ за слабия им изборен резултат – само един едвородепутат, като посочи, че заедно с петимата евродепутати на ДПС двете партии от Либералния алианс си запазват позицията на първа политическа формация от парламентарните избори през 2005 г.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент