Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Договор за надзор отпушва строителството на "Тракия"

7 коментара

Агенция "Пътна инфраструктура” (АПИ) и "Пътинвест инженеринг” подписаха в петък договор за строителния надзор на Лот-2 (Стара Загора - Нова Загора) на автомагистрала "Тракия".

Преодоляхме още едно препятствие по пътя на строителството на автомагистралата, заяви Божидар Йотов, председател на Управителния съвет на АПИ. Той посочи, че е имало опити за възпрепятстване на строителството на Лот-2 като се е търсело забавяне. Изборът на "Пътинвест инженеринг" се обжалваше от друг участник в конкурса.

"Ще направим всичко възможно срокът за строителството на Лот-2 да бъде спазен”, посочи инж. Валентин Зарев, изпълнителен директор на "Пътинвест инженеринг”. Той отбеляза, че ще бъдат изградени 32 км. от магистралата през следващите 27 месеца. Строителството включва и изграждане на допълнителна инфраструктура като, например, 14 надлеза. Зарев уточни, че ще се работи едновременно на 4-6 места, като във всеки един момент ще трябва да има надзор.

Всички знаят какво значи да пътуваш по магистрала – пропускателната възможност се увеличава десетократно, с което ще има не само лукс и комфорт на пътуващите, но ще бъдат създадени всички условия за спиране и престой, така че пътуването до морето ще стане едно добро преживяване, каза още Зарев.

Той отбеляза, че след изграждането на цялата магистрала до морето ще се пътува за около 4 часа при нормално каране с позволената скорост. Зарев уточни, че ще се работи в извънработно време през празниците. Той припомни още обещанието на правителството до края на 2012 година да бъдат пуснати всички три лота на автомагистрала "Тракия".

За изграждане на автомагистралата ще трябва да се отстранят 3600 кубика земна маса и ще се използват над 450 хил. кубически метра асфалтови смеси и над 150 хил. тона циментова баластра.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. д-р Зенгинова
    #10

    Факт е, че Н.В. щеше вече да е построил магистралите, ако беше останал на власт, но заблудените българи не гласуваха вкупом за Н.В. Цар Симеон Втори сакскобургготски и сега омърлушено карат по скапаните ни пътища. ИСТИНАТА Е В ЦАРЯ! Долу Костов.

  2. д-р Михайлов
    #9

    Факт е, че тая магистрала отдавна щеше да е построена, ано не беше алччният и крадлив ЦАРвуло Сим о, дет5о от5 лакоми8я пшо комисионни забави строителството ио сума ти години.Същото стана и с "Дунав мост 2", но и той ще бъде построен, щом кртадливият ЦАРвул и доганизираните монархо-комунисти вече са извън властта!Браво на Костов! Изрита алчния и крадлив ЦАРвул от политиката!Да се готвят агентите Сава и гоце!

  3. фреза
    #8

    Ващият тъй наречен цар е много алчен и крадлив.Винаги е търсил само изгода за своето семейство. А португалската фирма, която трябваще да строи Тракия от няколко години е фалирала. Как мисли д-р.Зенгинова, защо?

  4. 07
    #7

    омръзнахте ми- сигур сте платени

  5. старец
    #6

    Трябва да му потърсят на Царя съдебна отговорност за десетките жертви по "отсечките на смъртта" - Стара загора-Нова загора и Петолъчката-Карнобат затова, че забави умишлено построяването на "Тракия" цели осем години! Португалската фирма се оказа кух балон, когато и дадоха разрешение да строи магистралата, се отказа по нареждане на Величеството. Страшно и жално ми е да гледам гробните знаци в канавките край тези отсечки. Дано построят магистралата по бързо, за да не ми напомнят местата на катастрофите за далаверите на Царя и Станишев, когато пътувам за Бургас.

  6. izo
    #5

    Katastrofata na sina mu Kardam mu stiga

  7. Кольо Фичето
    #3

    Ша гниете в зандана заедно с шефовете си мръсници крадливи и безродници затова ,че забавихте с над 5 години строителството на Тракия и хиляди българи загинаха по скапаните ви комунистически пътища.И не лъжете гадове, че португалските фирми фалиралиMSF-Moniz da Maia, Serra & Fortunato-Empreiteiros, S.Ahttp://www.msf.pt/msf_EN/home.aspxLena Engenharia e Contruções, S.Ahttp://www.lenaconstrucoes.pt/show-empresa.php?eid=4

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.