Дойче веле – презареждане: Медията с нова физиономия и с глобални амбиции

Дойче веле – презареждане: Медията с нова физиономия и с глобални амбиции

Дойче веле, германската международна медия, от 6-ти февруари излиза на международния пазар с нова физиономия и с глобални амбиции, съобщиха от българската редакция на медията.

Какво ще е новото за българската публика? На новия уебадрес www.dw.de тя ще бъде посрещната с нов, съвременен дизайн и мултимедийни продукти: аналитични и коментарни текстове, свързани с България, Германия, Европа и света, актуални и любопитни видеоматериали, собствена телевизионна продукция, фотогалерии, интерактивни елементи.

По БНТ публиката в България вече може да гледа DW-коментари всеки петък, подготвя се и цяло телевизионно предаване на европейска тема. А радиопредавания на Дойче веле на български вървят в ефира на Дарик-радио и БНР.

Почитателите на Дойче веле занапред ще могат да гледат телевизията на DW с 18-часова програма на аглийски и 6-часова на немски език. Иначе медията пуска едновременно няколко различни канала за различните региони по света. Всеки от тях излъчва собствен програмен микс: 24-часова телевизия на английски, 20-часови програми на испански и немски, 10-часова на арабски + английска програма в добавка. Токшоута, развлекателни формати и музика за младите поколения ще допълват досегашната новинарска програма. По DW ще можете да гледате и някои от най-престижните предавания на големите германски телевизии ARD и ZDF.

От 6-ти февруари Дойче веле излиза пред света и с ново лого. Според генералния директор Ерик Бетерман, амбицията на германската медия е да присъства успешно на международния пазар. На всички континенти, на 30 езика.

Още от