
Изцяло въглеродно неутрален планира да стане до 2021 г. компанията за поръчки и доставки на храна "Деливъри Хироу" (Delivery Hero), която в България управлява платформата foodpanda. Процесът вече е започнал на европейските пазари от 1 януари, съобщиха от компанията.
Тя вече прилага компенсираща програма за бързо противодействие с вредните емисии на европейския пазар в повече от 10 държави, включително замърсяването от консумацията на енергия, пътуванията на служители и осъществените поръчки. .
Специално в България в следващите месеци ще се въведат в употреба биоразградими опаковки за храна. Целта е те да бъдат минимум 5% от общия брой на използваните кутии през годината.
Тези дейности са в допълнение към плановете и инициативите за оказване на положително социално въздействие в местните общности и са началото на новата въглеродно неутрална стратегия на международния бранд. foodpanda е сред първите компании на родния пазар, която ще работи в тази посока, посочват от компанията майка.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент