ДСБ обяви в понеделник, че предлага на кмета на София план за излизане от транспортната криза в града. Председателят на ДСБ-София Атанас Атанасов каза, че основната цел на тези мерки е да се повиши средната скорост на градския транспорт, която в момента е около 11 километра в час.
Изготвени са осем предложения към кмета. От партията предлагат да се премахнат режимите за паркиране "Синя зона" и "Служебен абонамент" от улиците с масов градски транспорт, да се изградят ленти за движение на автобуси в освободените по този начин пътни платна, да се забранят спирането, престоят и паркирането в лентите за движение на автобуси.
Друго предложение е да се доизградят т. нар. "джобове" за всички видове препятствия в лентите за движение на автобусите, като контейнери за смет, стоянки за таксита.
Предлага се и въвеждането на забрана за спиране, престой и паркиране по тротоарите на улиците с масов градски транспорт.
От ДСБ смятат, че за решаването на проблема ще спомогне изграждането на физически обособени трасета за релсовия транспорт, така че трамваите да нямат контакт с останалите участници в движението.
Общинските съветници от партията очакват да продължи изграждането на алеите за движение на велосипеди, както и да се осигури достъп за детски колички и велосипеди до превозните средства на градския транспорт и метрото.
Мерките за решаване на проблема са разработени в продължение на месец, уточни общинският съветник от ДСБ Ивайло Йонков. От ДСБ очакват скоро да се срещнат с кмета Йорданка Фандъкова и със съветниците от СДС, за да им представят своите предложения.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
20 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Тия боклуци са много нагли. Защо изобщо се обаждат от коневръза, на кого му пука за тях и кой ли ще ги послуша. Резултатът от крадливоото и некадърно, дългогодишно синьо управление на София доведе до кризата в града, сега тези точно кретени дават акъл. Ай сик--р бе!
Da ia premestime sled syotwetnite dopitwania w Plowdiw, Podbalkanskite gradowe, Pliska, W. Turnowo ili kudeto reshime, no out-a-Sofia! A powecheto ministerstwa, durjawni strukturi i ne znam si kwo si da se razhwurliat po cialata strana, za da se razwiwat i drugite gradowe i obshtini, ia wijte kolko gradowe w Narodnata Republika, koito spokojno shte poemat otdelnite strukturi. Krajno wreme e da uwri glawata na towa naselenie ne wsichko da se koncentrira w Sofia!A, da! I narodnoto subranie da se razkara ot Sofia, naprimer w Kalofer ili wherever. I ne se sheguwam, towa e poleznia hod/izhod i za Sofia i za stranata
Са равностойни барон Мюнхаузен да се изтегли ,като се повдигне сам. Когато е изчерпана пропускателната способност на дадено трасе, въпроса се решава само с основни и капитални ремонти, увеличаване броя на лентите за движение, възли на две нива и нови ,успоредни трасета. Всичко друго е празни приказки на лаици.
ДСБ - на всяка манджа мерудия. Аутсайдери нещастни.
шум да се вдига и това е.
и ще се оправи трафика
Моето момче, основната мярка е селяните да се върнат в къщи
И като компромисен вариант: Първо да се изселят селяните-комунисти:)))))
Тези мили хора да са "на място" и да са там, където трябва, иначе мутрите пак ще си развяват жипуити...
какво сте се рапищолили, идеите са добри, да се изпълнят обаче е друго нещо, тази кметица не става. естствено, че бус ленти трябват. както е в цяла европа, само в ориента е като София. Всеки се движи където си иска.