Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Две нови нискотарифни авиокомпании идват у нас през 2010 г.

9 коментара
Две нови нискотарифни авиокомпании идват у нас през 2010 г.

От следващата година на софийското летище кацат две нови нискотарифни авиокомпании, съобщи за Mediapool изпълнителният директор на летището Пламен Станчев.

За австрийския превозвач "Ники", който ще обслужва една от най-натоварените дестинации – София – Виена, се знае от няколко месеца. Полетите започват от 1 февруари и ще се извършват 6 пъти седмично. Цената на билета в едната посока започва от 11 евро без таксите, които са около 28 евро.

Другата нискотарифна авиокомпания, която идва у нас, е датската "Кимбър Стърлинг". "Стърлинг" извършваше полети от Бургас до Копенхаген преди фалита си тази година, когато "Кимбър Еър" я купиха. Сега от софийския аеропорт чакат "Кимбър" да потвърди заявката си, че започва да лети от София до Копенхаген през лятото на 2010 г.

Ново "попълнение" на софийското летище е и чартьорът "Хамбург Интернешънъл Еърлайнз", който лети по линията София – Берлин.

Нискобюджетните компании, които извършват полети от софийското летище, са "Уиз Еър", "Изиджет" и "Джърмануингс". През 2009 г. те са превозили 26% от всички пътници на летището, докато само година по-рано делът им беше 10%.

През лятото на 2010 г. "Уиз Еър" ще предлага директни полети от София до още четири европейски летища – Париж, летище "Буве", Франкфурт, летище "Хан", Мадрид и Болоня.

В случай, че всички превозвачи реализират своите намерения, през следващата година трафикът на летище София ще се увеличи с над 3% в сравнение с 2009 г. като ще надхвърли 3.240 млн. пътника, съобщи ръководството на летището.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

9 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. mo.lko
    #10

    ....

  2. Nik
    #8

    Защо Бай Бай, да свалят цените, да махнат любовниците и снахите, някой зет и останалите "братовчеди", и да видиш каква "кукла"авиокомпания ще станат..Да, ама не, ще гледате саир, как до последния моментпреди да загинат ще си държат целия антураж..В такъв случай, да, Бай, Бай, бай България еър :-))))Защото на мене, обикновения пътник, въобще не ми пуказа "нашта" авиокомпания......

  3. mo.lko
    #7

    az se radvam che ste falirat - super skapa, nisko-kachestvena kompanija - tova e Bulgaria Air

  4. ingeniero
    #6

    Лично аз съм по-доволен от BGAir отколкото от летящите автобуси на wizz air, а обслужването им е в пъти по-добро от това на Ал Италиа примерно и не разбирам за цена на билета сравнима с тази на ниско-бюджентите авиокомпании кое не е ОК.

  5. liastovichkata
    #5

    to ne sa zzzair, xxxair, a az iskam da registriram bongo-bongo-bulgartabak-air...puskam bileti za Sofia-Burkina Faso i obratno za po 10 stotinki...samoletite ni sa super imame Tu-134 ot 1977 godina, kakto i svrah moderni An-24 ot 1974 godina, a sashto taka i Boeing ot 1954 godina, ne sa padali poveche ot 2 pati i sa remontirani kato za svetovno, dori sa minali na pregled v Djibuti prez 1982 godina! Patuvaite s bongo-bongo-bulgartabak-air!

  6. FarAwayMan
    #4

    Не знам кога за последно си летял с BG Air, но определено представата ти за компанията е много неточна. Почти всяка седмица летя с тях до Лондон и други градове в Европа и като изключим Lufthansa, сървиса който BG Air предлага е не по лош от този на чехите и унгарците например. Оставям без коментар инфантилната радост, че ще останем без национална авиокомпания.

  7. Гъбарко
    #3

    Не знам за нискотарифните авиокомпании ама вижте това за Бритиш Еруейз:http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/8411214.stm

  8. TIM
    #2

    Т.нар. "Национален превозвач" е всъщност частна авиокомпания, собственост силовата варненска групировка ТИМ. За тези които не са запознати, това е варненският еквивалент на известните ВИС и СИК. Повечето хора, които работят в България Еър, нямат ценза и капацитета да управляват и селска автобусна фирма. Всичко се "планира" ден за ден. Не са способни дори да си боядисат самолетите (да сте виждали друга бяла авиокомпания?!). Сиществуват все още, защото държавната администрация е задължена да ползва мутренската национална авиокомпания... за наша сметка!

  9. шофьорче
    #1

    .

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.