Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Дженерал Мотърс е отбелязал увеличение с 12% на продажбите си в САЩ през септември

0 коментара

През септември "Голямата тройка" от Детройт /Дженерал Мотърс, Форд и Крайслер Груп/ е регистрирала смесени резултати при продажбите на коли в САЩ, предаде Асошиейтед прес.

Дженерал Мотърс е отбелязал увеличение с 12 процента на продажбите на коли и камиони в САЩ през септември, показателят при Форд Мотър е останал непроменен спрямо предния месец, а продажбите на Крайслер Груп /поделение на Даймлер Крайслер/ са спаднали с 15 на сто - до 147 114 коли.

В същото време продажбите в САЩ на водещия японски производител на коли Тойота са нараснали с 10 процента през септември - до 140 754 автомобила.

През миналия месец продажбите на леки коли в САЩ на най-големия световен автомобилопроизводител Дженерал Мотърс са се увеличили с 9 процента /без марката Сааб/, а на камиони - с 15 на сто.

Продажбите на марките Форд, Линкълн и Меркюри през септември са спаднали със 17,5 процента, но увеличението на продажбите на камиони с 8 на сто е балансирало общия резултат.

По БТА

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.