"Дженерал мотърс" изтегля 145 000 коли от марката "Шевролет Колорадо" и "Джи Ем Си Кенйън" заради дефекти, пише ИТАР-ТАСС.
Причината за свалянето на бройките от пазара е проблем в механизма на предния капак, което може да предизвика отварянето му по време на движение.
Основна част от автомобилите, които ще бъдат изтеглени от пазара са произведени последните две години в САЩ, Канада, Мексико и др. страни.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
10 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Номер 9 изтрепа рибата...
Не съм чул за изтеглена поради дефект Лада. В немския сайт mobile.de 20 годишните Лади вървят на цена колкото 5 годишен Опел или Форд.
Браво на българските клакьори на ИТАР-ТАСС. Отдавна не ви бяха пращали такива "добри новини" да разпространявате. Стойте си в блатото и чакайте да паднат на коча т...ците.
от5 до 6. когато разбереш защо наистина Обама спаси GM, защо GM се оказа в това плачевно състояние и защо Обама спаси и банките, които после му се изплюха в лицеро, тогава ела и ми свирни пак бе дудук. За да ми обясниш в проценти колко по-тъп си над 100%.
До 5: Федералното правителство притежава 26% (най-големият дял от компанията) - Обама се явява най-големият работодател на профсъюзите. В "спасяванмето" на авромибилостроенето др. Обама наля пари само в тези фирми чийто работници са членове на профсаюзите. Останалите - кучета ги яли. В този дух и името на компанията е сменено шеговито от General Motors на Government Motors
По-тъпи коментари не бях чел от два-три часа. Явно агитпробчиците поддържащи с редовни коментари темичките тук съвсем са се оплели в понятията си. Значи, от тях разбираме, че GM е един профсъюзен, международен концерн на който главният механик е Обама. Грешки в мениджмънта му обаче няма, дори и със загубата на Опел.
Chevy Colorado и GMC Canyon не се продават в Щатите, но и без това никой не им купува профсъюзните буклуци. А иначе номер 2 си абсолютно прав. Такова г-золизане не съм виждал даже и по времето на Тошо в България.
А ето го и текота на RECALL-a:
Summary:
General Motors is recalling certain model year 2010-2012 Chevrolet Colorado and GMC Canyon vehicles manufactured from November 9, 2009, through August 28, 2012, for failing to comply with the requirements of Federal Motor Vehicle Safety Standard No. 113, "Hood Latch System." The hood may be missing the secondary hood latch.
Consequence:
If the primary hood latch is not engaged, the hood could open unexpectedly. During vehicle operation, this could obstruct …
the view of the driver and increase the risk of a crash.
Remedy:
General Motors will notify owners and instruct them to inspect their vehicle for the presence of a secondary hood latch. Dealers will replace the hood on any affected vehicles, free of charge. The recall is expected to begin on January 17, 2013. Owners may contact Chevrolet at 1-800-630-2438 or GMC at 1-866-996-9463.
Notes:
GM's number for this campaign is 12319. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), or go to www.safercar.gov.
Интересно защо тожа не съм го прочел в американската преса. Сигурно го крият за да пазят реномето на Обама. Браво ИТАР-ТАСС
Ето резултата от помоща, която отпусна Обама да съживи престъпните им профсъюзи.