Почти една пета от българите не ползват услугите на автосервиз, а сами ремонтират колите си. Това сочи социологическо проучване на класифицирания бизнес справочник Golden Pages, чиято цел е да проучи как реагира българинът при необходимост от дадена услуга.
Според данните въпреки многообразието от автоуслуги в България, само 22% от българите са посещавали специализиран техник през последната година или преди повече от година. 19% от населението твърдят, че сами са си монтьори.
57 процента от анкетираните твърдят, че като им трябва автотехник се допитват до приятел или роднина и следват препоръките му. Един и същ автосервиз, чийто телефонен номер имат отдавна, ползват 9 на сто от собствениците на возила. Като по-рядко използвани източници на информация са посочени печатните и електронните медии – по 3% от респондентите биха търсили в печатните медии или в Интернет. Нито един от запитаните не е посетил автосервиз след справка в досега съществуващите класифицирани бизнес справочници.
Според Golden Pages резултатите се дължат на липсата на източник, събрал на едно място информация за доставчици на различните видове продукти и услуги за автомобила.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент