Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Едва 3% от жалбите на клиентите на “ГлоБул“ били основателни

3 коментара

Едва 3% от подадените през 2010 г. жалби на недоволни от “ГлоБул“ клиенти са били основателни, съобщиха във вторник от оператора. За посочения период не е отчетен ръст в оплакванията и месечно жалбите са били между 1900 и 2100 при близо 4 млн. абонати на телекома.

В рамките на първата временна приемна за потребители на телекомуникационни услуги, открита на 15 март по инициатива на комисиите за защита на потребителите и за регулиране на съобщенията, от “ГлоБул“ са обработили 70 жалби, от които само 4 са били основателни.

Във втората временна приемна за потребители на мобилни услуги на 28 март са разгледани 38 жалби, но всички останали оплаквания, получени в регионалните приемни ще бъдат допълнително обработени.

Компанията припомни, че при проблеми потребители им могат да се свържат освен с отдела за клиенти на номер 123, но и като подадат оплакване с онлайн формуляр.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Spasova
    #3
  2. хмх
    #2
  3. N
    #1

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.