Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Електрическите мотриси на БДЖ пристигат от Германия до август

4 коментара

Всичките 25 електрически мотриси по договора между БДЖ и германската компания “Сименс” ще пристигнат до август месец 2008 година, съобщи в петък министърът на транспорта Петър Мутафчиев. Така ще се спази и първоначално заложеният срок за изпълнение – средата на следващата година. Първите три мотриси ще пристигнат през януари.

Договорът за електрическите мотриси беше сключен през юни 2005 година от предишния министър на транспорта Николай Василев. Проектът е на стойност от 117 млн.евро.

Бързият влак от София за Бургас в петък потегли с рециклирани германски вагони, съобщиха от БДЖ. Железопътната компания пуска обновените вагони “втора ръка” по дестинацията. Вагоните са безкупейни, като четири от тях са втора класа, а един е смесен  - първа и втора класа.

С рециклирани немски вагони се движат вече 6 бързи влака между София и Лом, Благоевград и Варна. През септември с такива вагони започнаха да се движат експресните влакове “Диана” (между София и Ямбол) и “Чайка”  (между София и Бургас). 

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. TchitatelX
    #5

    Kraino vreme beshe! JP transportat e neshto mnogo vajno za srednia tchovek i triabva da ima tchoveshki uslovia!

  2. Сименс
    #3

    Сименс са много зле като марка.. В града в който живея в Германия транспортната фирма на града закупи трамваи на сименс.. още след първата година тези трамваи почнаха да се чупят и седяха повече време в депото да ги оправят отколкото на улицата ... Сименс е залязваща марка .. С последни сили се опитват шефовете да се докопат до накое друго милионче и фалит .. тва е

  3. Pavlin
    #2

    Как се фалира фирма с годишен оборот от 85 млд. евро ми е доста странно. Що се отнася за локомотивите им нямат равни. Проблемът е, че нашите хубостници (НДСВ) бързаха заради изборите и сключиха договора със германският клон на Сименс. Техните шасита не са приспособени за нашите завои и колелата се износват по- бързо. Австрийскят Сименс има специално разработено шаси, но доставката се очертаваше за след изборите ;)и аз не обичам Сименс,но да се твърди такова нещо, ми звучи несериозно.

  4. Втора ръка
    #1

    товарни вагони.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.