Така плащанията по електронен път ще стават съобразно изискванията на "Закона за защита на потребителите", посочват от фирмата.
Всеки търговец при подаване на информация за задължението на клиента може да укаже дали плащането да се извърши веднага или да бъде отложено. При отложено плащане търговецът подава датата, на която е доставена стоката, от която се отчитат 7 работни дни. Сумата на плащането се блокира по микросметката на клиента и не се превежда в полза на търговеца до изтичането на законния срок. През този период средствата остават собственост на клиента, като същевременно търговецът е информиран, че клиентът разполага с необходимата сума, която е блокирана във връзка с конкретната продажба.
Заявката за плащане включва данни за превода, за получателя на плащането и за отложеното плащане. В данните за отложеното плащане е посочена дата на доставка и датата, до която клиента може да откаже плащането. Задължението се потвърждава чрез въвеждане на парола.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент