Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

„Ербъс” и „Боинг” в ожесточена битка за контракти на изложението в Бурже

8 коментара
„Ербъс” и „Боинг” в ожесточена битка за контракти на изложението в Бурже

Европейският самолетостроител „Ербъс” (Airbus) продължава да печели големи поръчки на авиационното изложение в Бурже, близо до Париж, след като в последните дни бяха подписани контракти с „Аерофлот”, „Кингфишър” (Kingfisher) и „Етихад” за милиарди долари, предаде Дойче прессе, цитирана от БТА.

От „Ербъс” обявиха, че руската авиокомпания „Аерофлот” е поръчала 22 самолета А350 XWB, като е потвърдила ангажимента си да закупи машините през пролетта.

В зависимост от модела А350 се продава на цена между 199,3 и 258,5 млн. долара, като в изявлението на „Ербъс” закупените модели не се уточняват.

„Аерофлот” е купил допълнително 5 самолета от модела А321 за средни разстояния, обяви още европейската компания.

Индийският авиопревозвач „Кингфишър” в сряда е подписал меморандум за покупката на 50 самолета от „Ербъс”. Европейската компания съобщи, че договорът е за 15 самолета А350-800 XWB, 10 машини A330-200, 5 от модела A340-500 и 20 от семейството на A320. Сделката е на стойност около 7 млрд. долара по каталожни цени.

„Ербъс” съобщи също, че националната авиокомпания на Обединени арабски емирства „Етихад еруейс” е подписала договор за покупка на 12 самолета - 5 машини А330-200, 4 от модела А340-600 и 3 карго самолети А330-200. Общата стойност на сделката е 2,4 млрд. долара по каталог, заявиха представители на двете компании.

Американският производител „Боинг” (Boeing) от своя страна обяви също в сряда, че холдингът „Ер Франс - Кей Ел Ем” (Air France - KLM) е поръчал 16 самолета на стойност 2,7 млрд. долара.

Поръчката е за девет самолета боинг 777 за дълги полети и седем самолета 737 за средни разстояния, заявиха от американската компания.

По-рано в сряда Асошиейтед прес съобщи, че пакетът от договори, сключен от „Боинг” в Бурже, е по-голям от пакета на конкурента му „Ербъс”.

Според Дойче пресссе до момента „Ербъс” води в надпреварата с американската компания.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Gunyo
    #9

    Tovarish Tupolev hotcet znat chto tam proizhodit? Sovetskie mashinki vam ne nravitsya tovarishti??!!!

  2. ГТ
    #8

    например Луфтханза не поръча Туполев?

  3. Peter Pan
    #7

    министърът на отбраната на Русия да сключи сделка за закупуване на самолети "Мираж" за нуждите на руските ВВС

  4. П. Петров
    #6

    "Защо ли например Луфтханза не поръча Туполев?"Аз си мисля, че вината не е толкова в бюрото на Туполев, колкото в производствените възможности на водкаджиите.

  5. milicioner
    #5

    To Aeroflot ne gi porachva, ti pitash za Lufthanza. Dori i ot Avianka - mozhe li da poznaete na koya strana e tazi aviokompania - nyama da gi porachat tezi ruski bokluci.

  6. 17
    #3

    ейрбъсна зависимост...Поздрави

  7. Къде са ТУ и ИЛ?
    #2

    А ТУ и ИЛ ги няма?! Къде са ТУ и ИЛ?

  8. Къде са ТУ и ИЛ?
    #1

    17 ти си побъркан... Поздрави...Къде са ТУ и ИЛ?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.