Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ЕС дава до 200 млн. евро за реклама на храни под мотото "Насладете се, това е Европа"

5 коментара

От 61 млн. евро до 200 млн. евро през 2020 г. ще нарасне помощта за реклама на хранителни продукти под надслов "Насладете се, това е Европа". Целта на новата политика на ЕС е да помогне на производители да навлязат на световния пазар, както и да информират по-добре потребителите за качествата на продуктите. Това съобщи Европейската комисия, която представи проекта за реформа на политиката по отношение популяризирането и информацията за селскостопански и хранителни продукти.

 

"Европейската селскостопанска и хранителна промишленост се радва на престиж заради качеството на своите продукти и зачитането на единствени по рода си норми в света. С износ в размер на над 110 млрд. евро този сектор има потенциал да насърчи растежа и заетостта в рамките на ЕС", заяви Дачиан Чолош, европейски комисар по селското стопанство и развитието на селските райони.

 

Освен значителното увеличаване на средствата се предлага и европейска стратегия за реклама на хранителните продукти. Стратегията трябва да доведе до увеличаване на броя на програмите, насочени към трети страни, както и програми от няколко страни членки. По тези проекти безвъзмездната помощ от ЕС се вдига от 50 на 60%.

 

Акцент при рекламирането на селскостопанските продукти ще бъдат тези с признати от европейските системи качество. Разширява се и приложното поле на мерките чрез въвеждане на рамка за произхода и марката на продуктите, добавяне на организациите на производители към бенефициентите.

 

Заложено е облекчаване на административните процедури като подборът ще става само на равнище Европейска комисия. В момента първата пресявка на проектите е на равнище страна членка и след това на равнище ЕК.

 

Улеснява се и управлението на програмите, изготвени съвместно от органи в различни страни, чрез обслужване на единно гише в Европейската комисия.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #5

    Добрите храни нямат нужда от реклами! Отнася се и за всичко друго....

  2. Анонимен
    #4

    идиотията е заразна, очевидно е. но още по-заразна е шуро-баджанащината. ще се дават пари на богати (наши) роднини, за да гледат бедните какво трябва да ядат, ако и те бяха богати. перверзия на европейско ниво. е, не казвам, че не можеха да го направят за сомалийците и да гушнат парите за себе си... винаги може и по-кофти.

  3. В и К
    #3

    Всяко пръскане на пари по рекламаджии от управляващи институции е признак за корупция.

  4. Анонимен
    #2

    вместо за реклама на храни, да ги бяха дали за самите храни!

  5. Анонимен
    #1

    Тези пари вече не са ли спечелени от Моника. Тя е с "опит" и доказани качествени елкторонни прогарами. При това момиче от сой

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.