Белгия, която е ротационен председател на ЕС, обяви, че изработването на нови правила е сред основните ѝ приоритети. Според данните на ЕС чуждите шофьори представляват около 5% от трафика в съюза, но са отговорни за около 15% от нарушенията.
Според ТИСПОЛ страните от ЕС трябва да приемат и прилагат актовете, които се издават на територията на целия съюз.
Шефът на европейската полицейска организация Ад Хелемонс заяви, че въпросът е преди всичко технически, като основната необходимост е да се изгради единна система за налагане на глобите без значение в коя европейската държава е извършено нарушението.
Той добавя, че сега много често шофьорите, извършили нарушение в чужда за тях държава, успяват да избегната наказанията, налагани на местните водачи.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
10 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
трябва да са съобразени с размерите на средните заплати в отделните страни.Видовете нарушения да си имат единен баркод и размера на глобата според произхода на водача. Иначе на наш човек могат да му натресат глоба от 1000 евро, която има да изплаща две години, а западняка ще си свирка ако му наложат наште полицаи глоба от 50 евро.
добре ама не вервам тук да стане!ТУК ЩЕ СИ ГИ СКУБЯТ КАТАДЖИИТЕ(С БЕЗДЪННИТЕ ДЖОБОВЕ) ЧУЖДИТЕ ВОДАЧИ!
Актовете да се плащат в държавата на местоживеене и да са процент от годишната данъчна декларация. Който не е подавал такава се предполага че има доход равен на средната заплата щом може да кара кола. Да видим тогава мутрите как ще нарушават. Ако искат да узаконят милионните си доходи ще плащат и милиони глоби!
Ако ЕС въведе и общи правила за санкциониране на продажна, мързелива и некомпетентна държавна администрация и ги наложи в българо-османския си вилает, е тогава, цена няма да има този ЕС. Амин, дай Боже.
a
оеднаквяване на спазването на всички закони, оеднаквяване на заплатите, което ще доведе и до спазване правилата за движение и много други правила... В момента всеки с петдесе лева в джоба спокойно може да наруши всяко правило на пътя, защото АКО го спре полицай с 600 лева заплата хе- веднага решението на проблемите е готово... Слаба държава,множество бедни граждани и супер богаташи които не им дреме за 50-така...
Absoljutno pravilno! I v Germanija e sushtoto. Izrodite-politici sa ednakvi v cjal svjat. Te sa tumorat na nasheto vreme, ot tjah idvat vsichki choveshki neprijatnosti. Njama spasenie, te imat vlast i pari, policija i armija, medijte sa tehni. Samo edna svetovna revoljucija mozhe da promeni neshto. No masata e dalech ot tazi ideja.
ili milionite koito moje i bez tova nechoveshkata i adski tvarde skapa evro-administracia da gushne??? haide stiga sa se praveli na filantropi, tiah ne gi interesuva choveshkiat jivot, a samo parite ot globite! shofiorite sa edni ot nai-reketiranite: benzina 80% e akciz, t.e. chista pechalba za lapane ot darjavata, t.e. ot politicite koito sa na vlast, parkiraneto v gradovete stava vse po-skapo plateno, a infrastrukturata vse po-idiotska, radari pod pat i nad pat, no ne i tam kadeto sa naistina neobhodimi, …
a tam kadeto mogat da saberat nai-mnogo pari, globi za kakvo li ne, vse po-absurdni i trudni za spazvane pravila za dvijenie po patishtata, vse po-visoki sa i globite. Bil narastval broiat na PTP v srvanenie s 60-te godini na minalia vek, a s tova i jertvite. Ami normalno e da narastva, sled kato naselenieto uvelichava neprekasnato broia si, a s tova s desetki pati e narastnal i broiat na avtomobilite. Zashto ne kajat kakav e broia na katastrofite i jertvite v zavisimost ot broia na dvijeshtite se koli?! niama da go kajat shtoto ne im iznasia. ot 1 septemvri skorostta v bruxel be ogranichena na 30 km/h. tova izmisliha mestnite oligofreni! prichinite sa ot debilni po-debilni, no citiram edna: bilo po-ekologichno. e kak e po-ekologichno, sled kato za da podarjash podobna skorost triabva neprekasnato da spirash i tragvash i sled kato pri 30 km/h shte stoish poveche na opredeleno miasto, ot kolkoto ako go preminesh s 50 km/h. no i tuk se vadi samo onova koeto iznasia na mestnite tapanari - che kolata harchi poveche kogato varvi s 5O km/h...
но точно с уеднаквяването на дребни на пръв поглед неща ще се постигне равновесие в ЕС...е,определно ще отнеме доста време но това е пътя..
ne samo globite, a i zaplatite da gledat