Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Европа наводнена от непродадени коли, "Тойота" ги складира на кораб

6 коментара
Европа наводнена от непродадени коли, "Тойота" ги складира на кораб
Заради недостиг на складово пространство, японският производител на автомобили "Тойота" нае кораб в шведското пристанище Малмьо, където да държи хиляди непродадени коли, които изпадналият в депресия европейски пазар явно не иска.

"Това е извънредна мярка, която трябваше да предприемем поради проблеми със складовите площи", заяви говорителят на "Тойота" Ан Гаублом пред Euobserver.

Тя посочи, че логистичният им център в Малмьо е достигнал максималния си капацитет, тъй като напоследък продажбите в региона са спаднали.

Решението да се складират 2 500 автомобила на частен плавателен съд е взето миналия месец, когато съоражението на пристанището в Малмьо е запълнено от 12 000 коли, което е крайният му предел.

Компанията се надява тази мярка да е кратковременна.

Продажбите на коли през последните месеци бележат сериозно понижение, тъй като потребителите отлагат по-големи разходи. Притеснени от ситуацията, производителите взеха мерки за свиване на производството и намаляване на работните часове, но са нужни няколко седмици, за да може тези мерки да дадат ефект.

Нови данни, разпространени във вторник от Европейската статистическа служба, показват, че през декември индустриалните поръчки в 27-те страни членки са паднали с 6.4 процента в сравнение с предходния месец.

"Тойота" има заводи във Франция, Великобритания, Чехия, Русия и Турция.

Решението със складиране на автомобили на кораб е безпрецедентно за компанията, но и нейните конкуренти по цял свят също прибягват до необичайни локации.

"Крайслер" например използва военна база в Онтарио за склад на автомобили, според съобщение на сайта Canada.com.

Няколко европейски страни като Австрия, Франция, Германия и Испания прилагат друг подход. Германия предлага схема, според която може да получите 2 500 евро, ако дадете за скрап старата си кола, която да е най-малко на девет години, и поръчате нова. Подобна схема предлага и испанското правителство, но според испанската компания "Скрап ярд Си", базирана в Малага, бизнесът не се е съживил, независимо от примамката.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Байчо
    #7

    Тичай народе за коли!

  2. евро
    #5

    Подкрепяй консуматорското общество. Живей бързо, мисли само за един месец напред. И очаквай внуците ти да се хранят с рециклирани отпадъци.

  3. 0000
    #4

    лаковите покрития на колите са направени за сух климат,а не за морски.Мотторите които се открити ще получат непредвидени повреди.всички железни части ще ръждясват.

  4. ot Kochinata
    #3

    taka liubezno da mi predloji, kolko idwa, 7.500 Ewro za nego, ta da si kupia edna nowa kochina? Ako da: da pishe, ta da sedna, da si pomislia i naprawia smetkata... Nazdrawe!

  5. ot Kochinata
    #2

    Ti ne znaesh kak sa podgotweni i opakowani predi da idat do dealer-a. Naj-mnogo spirachnite im diskowe da korozirat malko, koeto se samooprawia (pri nowi koli though) za sto km. Wuprosa e koga i na kogo shte probutat zalejalite nowi skupi bokluci, kogato se neprekusnato tekat oshte po-nowi (i po-skupi) bokluci ot fabrikite. I kato poskupne benzina: gledajte seir! Ako kurkoreshtite wi stomasi pozwoliawat...

  6. Deutschmann
    #1

    "vakancionni " selishta. Tarsi se ogromen korab !

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.