Фънки става рекламно лице на шест малки бизнеса

Фънки става рекламно лице на шест малки бизнеса

Известния български музикант и промоутър Димитър Ковачев – Фънки става лице на шест малки български фирми, които получават възможността техният бизнес да се представлява от Фънки чрез рекламни акции в интернет, с билборди, плакати и фрайъри, както и с медийна реклама в печатни издания. Дружествата спечелиха конкурс на финансовата институция "Финтрейд Файнанс" АД, която иска да даде тласък на българското предприемачество.

Така популярният музикант ще рекламира автосервиза "Смоукс гараж“ ("Smoke's Garage“), работилниците "ТатуИнки“ ("TattooInky“) и "Дернев" ("Dernev“), специализираният магазин за вино "Темпус Вини“ ("Tempus Vini“), онлайн магазинът за офроуд и къмпинг оборудване "БулЕкстрийм“ ("BulExtreme“) и гурме бургерите "Стрийт Шефс“ ("Street Chefs“)

"Шансът собствениците да управляват истинска рекламна кампания с известна личност ще даде реално конкурентно предимство на тези малки фирми“, коментира Николай Николов, изпълнителен директор на "Финтрейд Файнанс" АД.

Голяма част от победителите в конкурса са нишови бизнеси с иновативни за българския пазар идеи и социални каузи.

От "ТатуИнки“, които изработват временни татуировки, гривни, тагове и значки за безопасността и сигурността на деца и възрастни, посочват, че с рекламата очакват да разпространят идеята за новите продукти на българския пазар, които са в помощ на родителите и техните деца. От другата работилница - "Дернев", специализирана в изработката на метални изделия – огради, парапети, мебели, аксесоари за дома и др., споделят, че очакват положителен ефект за развитието на бизнеса.

"БулЕкстрийм“ внася и изнася оборудване за все по-популярните къмпинги и походи в планината, които описват Фънки като възможно най-подходящото за тях рекламно лице. От "Стрийт Шефс“, които залагат на каравани с американски ретро вид, в които човек може да похапне гурме бургери, също определят известния рок музикант като "перфектния човек за нашия продукт“.

Целта на "Темпус Вини" е разрастване на бизнеса и утвърждаване на марката на пазара като гаранция за качество на предлаганите продукти. Автосервизът "Смоукс гараж“ също разчита чрез рекламата с рок музиканта да развие дейността си.

В конкурса взеха участие повече от 400 малки бизнеса от цялата страна. Преобладаващите сектори на кандидатите са автосервизи, салони за красота и заведения. Най-активните области в страната са София и Пловдив, както и Варна и Бургас.

Право на участие в инициативата имаха български компании с брой служители до 9 души заети лица. Към участниците бяха отправени три основни критерия: очакваният ефект за техния бизнес от рекламата с Фънки, визията им за развитие на дейността в краткосрочен план и начина, по който планират да инвестират сумата от 1000 лв. за реклама.

Сега предстои реализацията на кампаниите, които ще бъдат изпълнени от рекламната агенция Tribal Worldwide Sofia.

Споделяне
Още от Бизнес

Защо името на премиера се свързва с аферата с къщата в Барселона?