Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Фейсбук" обяви промени, свързани с поверителността на данните

1 коментар
"Фейсбук" обяви промени, свързани с поверителността на данните

Основателят на компанията "Фейсбук" Марк Зукърбърг обяви редица промени в някои от най-популярните интернет приложения в света – Facebook, Instagram, WhatsApp, предадоха световните агенции.

Новият дизайн на приложенията и новите функции в тях са директен отговор на критиките срещу компанията му във връзка със защитата на личните данни на потребителите.

Милиардерът обяви, че фирмата му възнамерява да сложи поверителността на данните на първо място. Той призна, че трябва да се работи много, за да може компанията му да изгради наново доверието в нея.

В реч пред разработчици на приложения Марк Зукърбърг обяви следните промени:

- Съобщенията, изпратени чрез приложението Messenger ще бъдат изцяло кодирани по подразбиране, което означава, че Facebook няма да вижда написаното, а съобщенията ще са напълно интегрирани с приложението WhatsApp

- Instagram започва изпитанията на "частен брояч на лайкове". Това означава, че броят на лайкове на дадена публикация може да остава скрит за всички, освен за автора ѝ.

- Ще бъде въведен "по-ефимерен" метод да се споделя съдържание чрез съобщения. Това означава, че няма да се прави перманентен запис на съобщенията както досега.

- Методът за защитени плащания чрез приложението WhatsApp, който компанията тестваше в Индия, ще бъде въведен и в други държави по-късно тази година.

- Приложението Facebook ще бъде променено, като групите ще станат централни за нюзфийда. Вероятно ще бъде сменен и типичния за приложението син цвят. Новият дизайн и фокус върху групите тръгва първо в САЩ, след което и в останалата част на света.

- Постовете в Instagram няма да започват задължително със снимка или видео. Вече ще може да се споделя съдържание само чрез текст, стикер или рисунка, благодарение на нова функция за камерата на телефоните.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. .text
    #1

    Простотии с цел да се защити незащитимия бизнес модел. Ако искате да защитите потребителската информация, просто не я събирате. Обаче това е против бизнес модела на ФБ, който се състои в това да се продават потребителите на рекламодателите. По тази причина на Цук му се налага да обяснява, че използват end-to-end encryption и всякакви други "мерки" за да защитят потребителите. Само че техният бизнес е с продаването на тези потребители, не с тяхната защита. Не знам въобще как тази ФБ пропаганда се брои за "новина".

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.