Компанията "Фейсбук" (Facebook) ще преосмисли принципите за поместване на политическа реклама на платформата си и ще промени регламента преди междинните избори за Конгрес в САЩ, насрочени за ноември 2018 г. Това обяви в четвъртък Майк Шропфър, главен технологичен директор в социалната мрежа.
"Сега ние работим активно над всичко това, в компанията се отделя все по-голямо внимание, така че всичко това да се подобри", коментира той, цитиран от Ройтрес.
Представителят на компанията подчерта, че това е сложен процес, тъй като Facebook не иска да задуши легалната реклама, отчитайки обема на публикациите в мрежата, която има 2 милиарда потребители и 5 милиона рекламодатели.
"Ние активно инвестираме в технически решения, защото работим в безпрецедентни условия", отбеляза той. По думите му този месец компанията възнамерява да наеме над 1000 нови сътрудници, за се проследяват рекламите и да се контролира съответствието им с условията на Facebook.
Изнесената наскоро информация за това, че по време на президентската кампания в САЩ миналата година Facebook, Twitter и Google са поместили на своите платформи хиляди рекламни съобщения, поръчани от руски агенти, които работят включително за известната "фабрика за тролове", свързана с Кремъл, доведе до криза в Силициевата долина.
На 1 ноември ръководствата на американските IT-компании ще дадат показания пред комисия в американския Конгрес, която разследва намесата на Москва в президентските избори в САЩ.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.