Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Фестивалът в Кан демонстрира възстановяване в рекламния бизнес

1 коментар
Фестивалът в Кан демонстрира възстановяване в рекламния бизнес
Телевизионният рекламен клип, показващ колко прекрасно могат да ухаят мъжете, ако използват душ-гел "Олд спайс", спечели голямата награда в най-престижната категория на завършилия 57-ми международен фестивал "Cannes Lions".

Фестивалът, провеждащ се всяка година след прочутия кинофестивал в Кан, се смята за най-големия рекламен фестивал в света, а наградите му – за рекламен еквивалент на Оскарите.

Повече от 24 000 проекта от 90 страни се състезаваха на фестивала, което се оценява като свидетелство за икономическо възстановяване след сериозен спад през миналата година. Само в категорията на телевизионната и кино реклама участваха 3191 рекламни клипа.

Победителят, в който качествата на "Олд спайс" демонстрира бившата звезда от американската Национална футболна лига Исая Мустафа, вече има световна популярност след излизането си през март в САЩ. Той е дело на агенцията от Портланд, САЩ WIEDEN+KENNEDY.

Сред носителите на "Златен лъв" актуално на фона на Световното футболно първенство звучи клипът, озаглавен "Плач" и рекламиращ фестивал на аржентинското кино в Калифорния, дело на CONILL SAATCHI & SAATCHI Torrance, САЩ. Краткият, остроумен сюжет е изграден върху прословутата любов на аржентинците към футбола.

С любовта към футбола е свързан и филмът на DROGA5 New York, представящ кампанията на "Пума" "Любов=футбол". Клипът, в който група футболни запалянковци в класически британски пъб пеят "Truly, Madly, Deeply" на Savage Garden, е познат и на българската публика от разпространението си в интернет.

"Златен лъв" печели и по-малко популярната италианската версия на клипа.

Сред останалите носители на "Златен лъв" най-запомнящи се са клипът, рекламиращ оригиналните програми на френската телевизия "Canal+" , рекламата на американската телефонна компания Vonage и рекламният филм за "Джони Уокър".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Дядо
    #1

    Може би съм пропуснал толкова важната новина, че с рекламния бизнес нещо се е случило. Все пак - добрата новина е, че той вече се възстановявал. До сега не съм заспал от тревоги по този въпрос, но вече съм спокоен. Лека нощ:)))

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.