"Филип Морис" пуска у нас нови слимс-марки

Цигареният концерн "Филип Морис" атакува българския пазар на слимс-марките с две нови версии на L&M - TUNE и VIBE, съобщиха от компанията в сряда.

Те са във вариант между супер тънките цигари и тези с нормален диаметър и вкусът им е балансиран с троен филтър. Цената им е 2.70 лв.

По данни от най-новите пазарните проучвания всяка 1 от 5 продадени цигари в България днес е „слимс”. "Филип Морис" вече пласира у нас "Асос слимс" и "Парламент супер слимс".

Пазарният дял на Филип Морис България, според последния доклад на ACNielsen възлиза на почти 9% в стойностно изражение.

Още от Бизнес

Какво би означавало отпадането на мониторинга на Европейската комисия?