Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Форбс" обяви Apple за най-влиятелна търговска марка

3 коментара

Американската корпорация Apple оглави рейтинга на най-влиятелните търговски марки, публикуван от "Форбс" в сряда.

Изданието отбелязва, че Apple остава лидер в иновациите. "Форбс" оценява търговската марка на 87.1 млрд. долара или 52% повече от миналата година. В рейтинга на потребителските предпочитания, обаче, компанията заема едва 11-то място.

На второ и трето място са Microsoft и Coca-Cola, чиито търговски марки са оценени съответно на 54.7 милиарда и 50 милиарда долара.

Основата от Бил Гейтс корпорация е и лидер в предпочитанията на потребителите. "Форбс" посочва, че компанията харчи огромни пари за реклама – 1.6 млрд. долара годишно или два пъти повече от Apple.

В първата петица влизат IBM (48.5 млрд. долара) и Google (37.6 млрд. долара).

В топ-10 на най-влиятелните марки са Intel, McDonalds, General Electric, BMW и Cisco.

При съставянето на класацията "Форбс" отчита само компании с присъствие в САЩ. Поради тази причина в списъка не попадат влиятелни марки като испанската верига Zara и китайският мобилен оператор China Mobile.

За класацията са отчетени доходите на компаниите за трите последни години.

На 2 октомври агенция Interbrand публикува традиционния си рейтинг на най-скъпите световни марки. Първо място зае Coca-Cola (77.8 млрд. долара), на второ и трето са Apple и IBM със 76.6 милиарда и 75.5 милиарда долара.

В средата на септември Eurobrand обяви за най-скъпа търговска марка Apple (100 млрд. долара), а на второ и трето място се оказаха Coca-Cola (60 млрд. долара) и Microsoft (54 млрд. долара).

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #3

    Не чета Форбс и нямам нищо компютърно на Апъл. През оная работа ми е кой какво обявява.

  2. Анонимен
    #2

    ... A "Anonimen 1" e mnogo vliatelen...

  3. Анонимен
    #1

    Apple е пълен боклук .

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.