Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Френските пощи купиха българската маркетинг компания "Метрика"

1 коментар
Френските пощи купиха българската маркетинг компания "Метрика"

Групата La Poste (Френските пощи) придоби мажоритарен дял от специализираната агенция за директен маркетинг "Метрика", съобщиха от българската компания в прессъобщение.

Сделката за 60% от активите на българското дружество е за 100 000 евро, става ясно от Търговския регистър. Акциите са придобити от регистрираната в Румъния компания "Медиапост Хит Мейл", която е част от френската "Медиапост", става ясно от публикуваните документи. Покупката е станала в средата на декември 2015 г.

Останалите 40% от "Метрика" са собственост на Николай Нелечев и Йордан Кумчев, които имат равни дялове. Дни след сделката за 60% от активите на дружеството те са заложили акциите си срещу 200 000 евро в полза на румънската компания, става ясно още от Търговския регистър.

"Метрика" е специализирана агенция в изграждането на цялостни кампании по директен маркетинг и обслужване на процесите по отдалечени продажби. През октомври 2015 г. компанията стартира комплексна услуга за обслужване на онлайн магазини - StepUP.

Портфолиото от услуги на "Метрика" включва още телефонен маркетинг, директни продажби, обслужване на клиенти, обслужване на процес по директни продажби, директен маркетинг, управление на бази данни, организиране на промоционални кампании, подпомагане на програми за лоялност.

Приходите от основната дейност на "Метрика" възлизат на 532 хил. лв. през 2014 г., като отчетената печалба е 17 000 лв. Година по-рано оборотът на дружеството е бил 307 хил. лв. и печалба от 60 хил. лв., става ясно от последния публикуван финансов отчет на компанията.

"Това партньорство е важно за нас, защото ще ни помогне за развием компанията и да увеличим портфолиото от предлагани услуги. Достъпът до знания и успешни практики, внедряването на технологични решения ще доведе до подобряване на услугите ни и много нови възможности за нашите клиенти", казва Йордан Кумчев, управляващ директор на "Метрика" в официалното съобщение.

Френската група La Poste извършва дейност в над 40 държави на 4 континента, като оборотът ѝ за 2014 г. е 22.2 млрд. евро. От него 17.9% е генериран от бизнеса на групата извън Франция. За компанията работят 260 000 души. Френските пощи доставят писма, печатни рекламни материали и колети в цял свят.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Маркетингът е следният: Представете си, че сте платили да ви направят сайт и той стои на дадено място. След време и определена намеса, този ваш сайт се избутва на трета страница в Гугъл и маркетинга е готов - на вашето място е дошъл промотирания от някоя такава фирма сайт. Това е платено агресивно предимство. За да се върнете на първа страница трябва отново да платите...Това ако не е рекет, какво е?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.